صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سیزده - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سیزده - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

خبر

گلزنان ایران به ولز در لباس استقلال
حضور رامین رضاییان در استقلال علاوه بر آنکه بازار کری‌خوانی میان سرخابی‌ها را داغ کرده و حالا استقلالی‌ها خود را برنده این انتقال می‌دانند و بر این باورند که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران که سابق در پرسپولیس هم بازی می‌کرد را به تور انداخته‌اند، اتفاق دیگری را نیز رقم زده است. حضور رامین رضاییان در استقلال سبب شده دو گلزن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتبال در قطر هم‌تیمی شوند. در جریان آن بازی که با برتری ۲ بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید، ابتدا روزبه چشمی گل ایران را به ثمر رساند و بعد از او رامین رضاییان نیز گل دوم را زد که پس از به ثمر رساندن این گل اشک از چشمانش جاری شد. رضاییان اخیراً تصویری از خود در کنار روزبه چشمی منتشر کرده که تداعی‌کننده گلزنان ایران مقابل تیم ملی فوتبال ولز است. رضاییان و چشمی اکنون در استقلال با یکدیگر هم‌تیمی شده‌اند.
 

تشکر چینی از سمیعی
فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در بیمارستان از علی چینی عیادت کرد. همین موضوع باعث شد تا پیشکسوت باشگاه استقلال که به دلیل پیوند کلیه در بستر بیماری است از مدیرعامل و دیگر مسئولان باشگاه استقلال که در بیمارستان حضور یافتند تشکر کند. چینی به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد و به آغوش خانواده بازخواهد گشت. طی پیگیری‌هایی که مدیرعامل باشگاه استقلال از وضعیت چینی داشت، عمل جراحی روی این چهره قدیمی باشگاه استقلال بسیار موفقیت‌آمیز بوده و به زودی مشکلات او کاهش خواهد یافت.


مذاکره با آزادی تأیید نشد
محمدرضا آزادی یکی از بازیکنانی است که طی روزهای اخیر گفته شده مورد مذاکره مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفته است. البته در یک ماه اخیر نام‌های متعددی برای حضور در استقلال مطرح شده است و تا زمانی که باشگاه استقلال به طور رسمی حضور بازیکنان را اعلام نکند، نمی‌توان این اخبار را مستند دانست.  با توجه به تأیید نشدن خبر حضور آزادی در استقلال نباید این انتقال را قطعی دانست. نزدیکان به باشگاه استقلال نیز این خبر را تأیید نکردند.
 

بانوان آبی پوش در لیگ دو
مسئول امور بانوان باشگاه استقلال در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال است تا تیم فوتبال بانوان استقلال کارش را از لیگ دوی فوتبال ایران آغاز کند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که باید مجوز حرفه‌ای دریافت کنند، مکلف به تیمداری در فوتبال بانوان هستند. البته پیش‌تر گفته شد که تیم بانوان استقلال در رقابت‌های لیگ تهران فعالیت خواهد کرد اما با توجه به تأکیداتی که شده تیم بانوان استقلال باید در لیگ کشوری حضور یابد و به همین دلیل بانوان مهیای حضور در لیگ دوی فوتبال ایران می‌شوند.
 

نورافکن حامی رضاییان
امید نورافکن که به دلیل سربازی ناچار به حضور در تیم فوتبال ملوان شد و سوابق زیادی در باشگاه استقلال دارد، در واکنش به حضور رامین رضاییان در استقلال اعلام کرده که این بازیکن در انتخاب تیم جدیدش دچار اشتباه نشده و با توجه به اینکه به شدت حرفه‌ای است در استقلال به موفقیت خواهد رسید. نورافکن با حمایت کامل از تصمیم رضاییان در حضور در استقلال صراحتاً اعلام کرده که حامی این بازیکن است و دوست دارد او در تیم جدید به موفقیت دست یابد.
 

مورد عجیب گلر بوسنیایی
مدیران باشگاه استقلال به دلیل اینکه پیش از شروع فصل نه تکلیف سرمربی مشخص بود و نه تکلیف تداوم حضور سید حسین حسینی، اقدام به جذب دو بازیکن بوسنیایی کردند که یکی از آنها دروازه‌بان است. درآن ایام گفته می‌شد شاید نکونام در استقلال نباشد و حسینی هم به یک تیم یونانی برود که مدیران استقلال راه چاره برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی را در جذب بازیکن جست‌وجو کردند و در همین راستا دروازه‌بان بوسنیایی جذب شد. حالا با بازگشت حسینی این سؤال به وجود آمده که نکونام چه تصمیمی درباره گلر بوسنیایی اتخاذ خواهد کرد؟! گفته می‌شود بعد از اردوی ترکیه تکلیف این موضوع به طور کلی مشخص خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی