صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سیزده - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سیزده - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

واکنش سیدحسین حسینی به ماندن در استقلال

با هواداران برای قهرمانی می‌جنگیم

در حالی که شایعات متعددی درباره جدایی سید حسین حسینی از زمان به صدا درآمدن سوت پایان بازی‌های لیگ بیست و سوم به گوش می‌رسید اما این دروازه‌بان طی توافقاتی که با مدیران باشگاه استقلال داشت در نهایت تصمیم گرفت یک فصل دیگر در ترکیب آبی‌ها باقی بماند. در قرارداد حسینی با استقلال بندی وجود داشت که دست او را باز می‌گذاشت تا بدون پرداخت پول استقلال را ترک کند. حسینی اما به سبب علاقه‌ای که به باشگاه استقلال و هوادارانش دارد، برای جدایی از این باشگاه عجله نکرد و در حالی که فشار بسیار زیادی در روزهای آغازین نقل و انتقالات تحمل می‌کرد و شایعات متعددی پیرامونش بود، در نهایت تصمیم گرفت در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد. طبق توافقاتی که حسینی داشته قرار است بعد از دریافت برخی مطالبات از قبل مانده، قراردادش را تا سال 1405 نیز تمدید کند. این پیشنهاد را مدیران باشگاه استقلال به شماره یک این تیم داده‌اند و مورد موافقت دروازه‌بان استقلال نیز قرار گرفته و به احتمال زیاد این اتفاق رخ خواهد داد تا خیال استقلال دست کم بابت داشتن یک دروازه‌بان آماده برای فصول آتی آسوده باشد. در ابتدای زمان شروع نقل و انتقالات مدیران باشگاه استقلال آنقدر بابت جدایی حسینی نگران بودند که با یک دروازه‌‍بان بوسنیایی توافق کردند اما عقد قرارداد بلندمدت با شماره یک سال‌های اخیر سبب آسودگی خیال مربیان استقلال در فصل جاری و فصول آتی خواهد شد.
حسینی حتی اگر هم گاهی نشیب‌هایی داشته و مورد انتقاد هواداران این باشگاه و کارشناسان نیز قرار گرفته اما همواره گزینه‌ای مناسب برای قرار گرفتن در قفس توری آبی‌ها به حساب آمده و بی‌تعارف بعد از سید مهدی رحمتی که زمان قابل توجهی در چهارچوب دروازه استقلال آقایی کرد، استقلال جز حسینی گزینه‌ای در اختیار نداشت.
حسینی که در سال‌های اخیر ترجیح داده کمتر در رسانه‌ها ظاهر شود درباره تمدید قرارداد و تداوم حضورش در استقلال این جمله کوتاه را به زبان آورد: «استقلال خانه من است و با عشق و علاقه در این تیم ماندم. امیدوارم با کمک هواداران برای موفقیت و قهرمانی در لیگ بیست و چهارم تلاش کنیم و بجنگیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی