صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • المپیک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و دوازده - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و دوازده - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

رامین رضاییان یاغی نیست

اشجاری: حردانی شانس بازگشت به استقلال را دارد

استقلال این روزها برای یک اردو آماده سازی راهی کشور ترکیه شده. این تیم در فصل نقل و انتقالات خریدهای جذابی داشت و همین موضوع توقعات را از این تیم بالا برده است.
حسن اشجاری پیشکسوت استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم به ایران ورزشی گفت: «خوشبختانه امسال استقلال نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و توانسته نفرات مد نظر سرمربی را جذب کند. البته که تیم‌های بزرگ همواره مشکلاتی دارند اما به طور کلی امسال استقلال نسبت به سال گذشته شرایط به مراتب بهتری دارد.»
 وی در خصوص خریدهای تیم استقلال و احتمال تغییر سیستم این تیم در فصل آینده توضیح داد: «طبیعتاً هیچ مربی با یک سیستم ثابت در طول یک لیگ پرفشار بازی نخواهد کرد و براساس تیم حریف و شرایطی که در طول فصل ایجاد خواهد شد، سیستم و سبک بازی تیم تغییر خواهد کرد و خریدهای جواد نکونام هم با در نظر گرفتن همین موضوع بوده است.»
اشجاری در خصوص خرید رامین رضاییان به عنوان یاغی جدید فوتبال ایران توضیح داد: «رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران در فصل گذشته بود و به عقیده شخصی‌ام رامین فنی‌ترین بازیکن لیگ ایران است؛ این بازیکن یکی از بهترین خریدهای استقلال در چند فصل اخیر بوده و با توجه به سبک بازی این تیم که مبتنی بر ارسال از کناره‌هاست رامین می‌تواند یکی از تأثیرگذارترین مهره‌های استقلال در فصل آینده باشد.»
وی افزود: «اینکه لفظ یاغی را به رضاییان نسبت دهیم قبول ندارم به این دلیل که یاغی بازیکنی است که فصل گذشته با پیراهن تیم رقیب در دربی حاضر شده باشد و رامین رضاییان یاغی محسوب نمی‌شود. این الفاظ فقط بازیکن را تحت فشارقرار می‌دهد. البته رضاییان از نظر توانمندی ذهنی این قدرت را دارد تا بتواند فشار وارده را هندل کند.»
وی در پایان در خصوص پیوستن حردانی به سپاهان و از دست دادن این بازیکن توضیح داد: «حردانی بازیکن بسیار خوبی است و شرایط سن و سالی او درست است که نسبت به رامین رضاییان تفاوت دارد اما از دیدگاه من استقلال در این معاوضه برد کرد چرا که رامین از نظر کیفیت فنی از صالح بالاتر است. ضمن اینکه صالح هم این شانس را دارد که در سال‌های آینده دوباره به استقلال بازگردد.»
جستجو
آرشیو تاریخی