نقل و انتقالات

روانخواه سرمربی پیکان شد
هیأت مدیره باشگاه پیکان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد. این جلسه در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال خودروسازان در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بود که در نهایت به اتفاق آرا، امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی تعیین و معرفی شد.
 

صنعت نفت ۷ بازیکن جدید جذب کرد
میلاد کمندانی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، مهران امیری، مجتبی لطفی، ابوالفضل عکاشه و علی جراح بازیکنانی هستند که پس از توافق با مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان قراردادشان را منعقد کردند.
 

ملوان از پیکان مهاجم خرید
تیم فوتبال ملوان از خرید جدید خود که تنها ۱۸ سال سن دارد، رونمایی کرد. به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، رضا غندی‌پور مهاجم فصل گذشته پیکان با عقد قراردادی رسمی به ملوان بندر انزلی پیوست. او سابقه حضور در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبال ایران را در کارنامه دارد. غندی‌پور همچنین در مسابقات کافا 2024 آسیا به عنوان آقای گلی این رقابت‌ها دست یافت.
 

آخرین تحولات هوادار
لیست دستیاران سرمربی تازه‌وارد هوادار بعد از اولین جلسه تمرینی این تیم مشخص شد. در کادرفنی جدید تیم هوادار، احمد جمشیدیان (دستیار)، فرشاد غدیری (مربی گلرها)، مهرداد طماسبی (دستیار) و سالار امینی به‌عنوان بدنساز فعالیت خواهند کرد. بنفش‌پوشان در این روزها نیم‌نگاهی هم به بازار نقل‌وانتقالات دارند و مشغول بررسی گزینه‌های مختلف هستند. البته تاکنون محمدحسین اکبرمنادی (دروازه‌بان)، عرفان معصومی (هافبک) و مصطفی احمدی (هافبک) را با نظر سیدمهدی رحمتی جذب کردند.

 
گلر ازبکستانی فولادی شد
 اتکیر یوسوپوف گلر تیم ملی ازبکستان به فولاد پیوست تا تبدیل به دروازه‌بان اول تیم یحیی در فصل جدید شود. این دروازه‌بان ۳۳ساله سابقه بازی در تیم‌های مطرح ازبکستان همچون نسف‌قرشی و نوبهار را به علاوه ۱۷ بازی ملی در کارنامه دارد. امین قاسمی‌نژاد مهاجم فصل گذشته هوادار هم شاگرد یحیی گل‌محمدی در فولاد شد.
 

سبحان پسندیده به شمس‌آذر قزوین پیوست
سبحان پسندیده مدافع گیلانی فصل گذشته هوادار تهران، اکنون با حضور مازیار زارع به جمع سبزپوشان قزوینی اضافه شده و قرار خود را به امضا رسانده است.
 

مدافع آلومینیوم در انزلی
یونس اکبرپور مدافع فصل گذشته‌ آلومینیوم اراک با عقد قراردادی رسمی به ملوان بندرانزلی پیوست تا دوران سربازی خود را در این تیم سپری کند. اکبرپور ٢٢ساله سابقه حضور در تیم‌های مس رفسنجان و پارس جنوبی جم و همچنین سابقه عضویت در تیم ملی امیدهای ایران را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن اولین خرید تابستانی ملوان محسوب می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی