خبر

جراحی سنگین چینی
علی چینی به تازگی جراحی سنگین پیوند کلیه را پشت سر گذاشته است؛ عملی که بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامیده است. باتوجه به شرایط خاصی که عمل پیوند کلیه دارد چینی درحال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بخش پیوند کلیه بستری است و تا ۴۸ ساعت آینده ممنوع‌الملاقات است. باشگاه استقلال طی روزهای گذشته پیگیر وضعیت این بازیکن سابقش بود.
 

 سلمانی هم تمدید می‌کند
باتوجه به اینکه جدایی جلالی از استقلال قطعی شده، جعفر سلمانی به لیست قطعی استقلال بازگشته و او بزودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. مسئولان باشگاه استقلال منتظر بودند وضعیت جلالی روشن شود و وقتی دیدند امیدی به بازگشت او نیست، اقدام به بازگرداندن سلمانی کردند.
 

جدایی محمد قطعی نیست
با اینکه درروزهای اخیر خبرهایی درباره جدایی قطعی منتظر محمد به گوش رسیده اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که جدایی این بازیکن قطعی نیست و همچنان احتمال دارد این بازیکن که در طراحی و حتی گلزنی تبحر دارد دوباره به لیست استقلال بازگردد.
 

تلاش برای کاهش محرومیت محمدی
یکی از اقدامات مدیران باشگاه استقلال در روزهای آتی این است که با ارسال نامه‌ای به کمیته استیناف سبب کاهش محرومیت مهرداد محمدی شوند. محمدی شش هفته محروم است و اگر این محرومیت ادامه پیدا کند او دربی را از دست خواهد داد. استقلالی‌ها امیدوارند حتی اگر شده یک جلسه از محرومیت این بازیکن کاهش یابد تا او بتواند در دربی بازی کند. رفتار محمدی در یک مصاحبه تصویری هرگز مناسب نبود و اظهارات تندی بعد از قهرمان نشدن تیمش نسبت به عوامل اجرایی مسابقات فوتبال ایران داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی