رحمان 80 درصد مدال طلا می‌گیرد

عموزاد: برادرم از جانش مایه می‌گذارد

برادر دوقلوی کشتی‌گیر المپیکی ایران ذهن برنده را برگ برنده رحمان عموزاد در پاریس 2024 می‌داند.
محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان آزادکار 65 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس که در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان با باخت به حریفش، دستش از سهمیه کوتاه ماند، درباره برادرش می‌گوید: «آمادگی رحمان خیلی خوب است، می‌توانم بگویم بهتر از همیشه‌ است. زحمت زیادی کشیده و ان‌شاءالله بتواند با مدال طلا برگردد و دل هموطنان و خانواده‌ را شاد و زحمات خودش را جبران کند. این آرزوی خودش است و من هم دعا می‌کنم که با خوشرنگ‌ترین مدال برگردد.»
در حالی که کارشناسان رقیب اصلی رحمان عموزاد را در المپیک پاریس، بیش از همه، وزن او می‌دانند، برادرش تأکید می‌کند: «همه کشتی‌گیران در سطح المپیک 4-5 کیلو وزن کم می‌کنند، وزن طبیعی بدن رحمان 69 کیلو و پانصد بود، بدنش خوب است و روز مسابقه غیرت کرده و از جانش مایه می‌گذارد که بهترین نتیجه را بگیرد. او جزو سه کشتی‌گیر برتر 65 کیلوگرم است و من می‌گویم 80 درصد مدال طلا را هم خواهد گرفت.»
به نظر عموزاد برگ برنده برادرش در المپیک ذهنیت برنده او است: «خودش همیشه این را می‌گوید که می‌خواهد بهترینِ خودش را روی تشک نشان دهد و هرگز دوست ندارد ببازد. او ذهنیت برنده دارد و اگر هم ببازد، جبران می‌کند، مثل انتقامی که از اوچیر در مسابقات آسیایی گرفت. شامیل ممدوف روس که به پاریس نمی‌آید، اما رحمان به دنبال انتقام گرفتن از اسماعیل موسکائف است که سال گذشته به او باخت و من فکر می‌‎کنم اگر رحمان 2022 باشد، این حریف را با اختلاف شکست خواهد داد.»

جستجو
آرشیو تاریخی