غرش بیلسا علیه میزبانی امریکا!

رقابت رده‌بندی کوپا امریکای 2024 بامداد یکشنبه بین اروگوئه و کانادا برگزار می‌شود و مارچلو بیلسا سرمربی تیم ملی اروگوئه، در نشست خبری خود به شدت از وضعیت میزبانی امریکا انتقاد کرد.
سرمربی آرژانتینی و باتجربه اروگوئه با عصبانیت و فریاد در نشست خبری، از سازماندهی بد امریکا در جریان درگیری بازیکنان تیمش با هواداران کلمبیا در مرحله نیمه‌نهایی و کیفیت زمین انتقاد کرد و گفت: «چگونه می‌توانی از مادرت، همسرت و فرزندت دفاع نکنی؟ من از این شرایط می‌ترسم. از چه محرومیتی صحبت می‌کنید؟ هیچ راه دیگری نبود! این وضعیت نتیجه کار دروغگویان است. حفاظت از تماشاگران هیچ ارتباطی با تیم فوتبال یا فدراسیون ندارد. بازیکنان همانطور واکنش نشان دادند که هر انسانی رفتار می‌کرد. تنها سؤالی که باید پرسیده شود این است که آیا از بازیکنان عذرخواهی کرده‌اند یا خیر. ما در ایالات متحده هستیم، کشوری که به امنیت معروف است. اگر تدابیر پیشگیرانه شکست بخورد، باید یک در خروج اضطراری وجود داشته باشد و حالا از محروم کردن بازیکنان صحبت می‌کنند. بازیکنان چاره‌ای جز واکنش نداشتند. زمین‌های تمرین و چمن ورزشگاه‌های میزبان افتضاح بود، این تورنمنت به شکلی غیر حرفه‌ای برگزار شد. امریکا نفوذ زیادی در فیفا دارد و برخی از شما خبرنگاران به جای طرفداری از حق، از قدرت‌ها طرفداری می‌کنید.»
درگیری بیلسا با رسانه‌ها در نشست خبری پیش از دیدار رده‌بندی، تبدیل به حاشیه اصلی رقابت‌های کوپا امریکا پیش از برگزاری دو دیدار پایانی جام شد.
جستجو
آرشیو تاریخی