فرید امیری: تقابل با برادرم جذاب خواهد بود

ناصر قراگزلو
خبرنگار

 
فرید امیری بازیکن تیم خیبر خرم‌آباد از شرایط این فصل خیبر و همچنین از رویارویی احتمالی و جالبش با وحید امیری در تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ آتی صحبت می‌کند.
ورزشگاه‌ لرآره‌نا آماده لیگ می‌شود؟
ورزشگاه تختی خرم‌آباد به لحاظ چمن مشکلاتی دارد که در این رابطه و یکی دو موضوع دیگر نواقصش بزودی برطرف خواهد شد اما در مورد ورزشگاه اصلی ما یعنی لرآرنا که 20 هزار نفری هم هست احتمالاً بازی‌هایمان را از هفته سوم به بعد در آنجا برگزار خواهیم کرد که ظرفیت و شرایط بهتری برای میزبانی بازی‌های ما دارد.
فکر می‌کنی خیبر در اولین فصل حضورش بتواند مانند شمس آذر پدیده لیگ شود؟
من خودم قبلاً در تیم شمس‌آذر بازی کردم اما وضعیت تیم خیبر را خیلی بهتر از تیم شمس‌آذر می‌دانم چون تماشاگر خیلی بیشتری نسبت به تیم شمس‌آذر داریم و باور کنید حتی در زمین حریفان هم اوضاع‌مان به لحاظ تماشاگر خیلی خوب و قوی خواهد بود.
در مورد رویارویی احتمالی مقابل برادرت وحید امیری در پرسپولیس چه نظری داری؟
برادرم وحید همیشه بزرگتر من و الگویم بوده و نکته جالب اینکه من پست اصلی‌ام در تیم خیبر، وینگ‌بک راست است و از آنجا که آقا وحید هم بیشتر در وینگر چپ پرسپولیس بازی می‌کند احتمال رویارویی‌مان زیاد است اما به هر حال هیچ اشکالی ندارد. من احترام خیلی زیادی برای برادرم قائل هستم اما در فوتبال حرفه‌ای من برای موفقیت تیم خودم و برادرم هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهد کرد و حتماً بازی ما با پرسپولیس جذابیت‌های جالبی خواهد داشت که یکی از این جذابیت‌ها هم رویارویی من و برادرم در پرسپولیس خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی