دقیقی در انزلی، شمس آذر بلاتکلیف، تارتار با گل گهر ‌بست

چرخش‌های ناگهانی

حسین برزگر
روزنامه‌نگار

جابه‌جایی برخی مربیان و حتی تمدید نکردن آنها باعث بلاتکلیفی باشگاه‌ها و برهم خوردن معادلات آنها شده است. به تیم‌هایی که در زیر به آنها اشاره شده نام تیم هوادار را هم اضافه کنید. در روزهای آغازین نقل و انتقالات لیگ برتر احتمالاتی درباره فروش این تیم به بخش خصوصی دیگری مطرح شد اما این موضوع تاکنون تحقق نیافته است. از سوی دیگر وضعیت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده هم نامشخص است. مسعود شجاعی بارها عنوان کرده بود اگر تکلیف بعضی مسائل مشخص نشود حاضر به مربیگری در این تیم نخواهد بود. همچنین تعدادی از بازیکنان هوادار با اتمام قرارداد یا فسخ یکطرفه آن در حال مذاکره با سایر باشگاه‌ها هستند تا این تیم بخش خصوصی مشکلات جدی در زمینه فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد.
 
کوچ تارتار
از انزلی تا سیرجان
در حالی که هواداران ملوان امیدوار به تمدید قرارداد مهدی تارتار با تیم محبوب‌شان بودند اما این مربی با گل‌گهر سیرجان به توافق رسید. شاید به لحاظ حرفه‌ای هم تصمیم درستی بود؛ چرا که تکرار موفقیت‌های سال گذشته آن هم در شرایطی که انتظارات انزلی‌چی‌ها بالا رفته بسیار سخت خواهد بود. سرمربی ۵۱ ساله فوتبال ایران در حالی هدایت گل‌گهر را پذیرفته و جانشین مارینوس اوزونیدیس یونانی شده که پیش از این تجربه نشستن روی نیمکت ۱۰تیم را در لیگ برتر داشته است. تمرینات این تیم از روز چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد.
 
ملوان - دقیقی، فقط یک امضا
با توجه به جذب امید نورافکن، ابوالفضل جلالی، علیرضا جعفرپور، رضا میرزایی و یونس اکبرپور و حضور بازیکنان سرباز دیگری همچون محمد عمری، رضا جعفری و حبیب فرعباسی شاهد یک ملوان قدرتمند در لیگ بیست و چهارم خواهیم بود. اما حیف که این تیم پرمهره هنوز نه مدیرعامل دارد نه سرمربی. البته بعد از جدایی ناگهانی تارتار، مسئولان ملوان با سعید دقیقی وارد مذاکره شده و به توافقاتی هم دست پیدا کرده‌اند. ادامه پروسه جذب بازیکن هم منوط به نظر سرمربی جدید خواهد بود. اما برای اینکه زمان آماده‌سازی را از دست ندهند، تمرینات‌شان را زیر نظر بهروز فداکار، یکی از مربیان بومی باشگاه پس از تاسوعا و عاشورا برگزار خواهند کرد.
 بلاتکلیفی نیمکت شمس‌آذر
مسئولان باشگاه شمس‌آذر هنوز نسبت به خبر مذاکره سعید دقیقی با ملوان واکنش نشان نداده‌اند.
شاید خیال‌شان از انجام نشدن این انتقال راحت بوده یا اینکه خیلی هم برای‌شان فرقی نداشته و گزینه بعدی سرمربیگری را روی
میز دارند.
اما انتخاب‌شان هم باید بدون اتلاف وقت باشد و هم اینکه سرمربی جدید احتمالی بتواند نتایج خوب فصل گذشته این تیم را ادامه دهد.
هر چه زمان برای این انتخاب به تأخیر بیفتد، مشکلات‌شان در طول فصل بیشتر می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی