خبر و مصاحبه

سوما معاوضه با عبدالکریم را قبول نکرد
عبدالکریم حسن برای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ ستارگان قطر مورد توجه چند تیم کشورش از جمله الوکره قرار دارد که پس از پاسخ منفی پرسپولیس به پیشنهاد الوکره دیگر تیم قطری یعنی العربی برای جذب عبدالکریم حسن وارد میدان شد که به نتیجه‌ای نرسید. روزنامه الرایه قطر خبر داد عمر السومه، مهاجم سوری العربی دوحه پیشنهاد معاوضه با عبدالکریم حسن، هافبک قطری پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی را که از سوی تیم ایرانی مطرح شده بود، رد کرد. عمر السومه قصد دارد تا پایان قراردادش با العربی که تابستان 2025 است، در این تیم بماند و حاضر نیست با عبدالکریم حسن در پرسپولیس معاوضه شود. گفتنی است حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهادهای رسیده برای عبدالکریم حسن گفت: باشگاه‌های قطری به دلیل رفع محرومیت‌های این بازیکن در قطر، پیشنهادات خوبی به باشگاه اعلام داشتند اما بنابر نیاز باشگاه برای حضور در مسابقات داخلی و برون‌مرزی، تاکنون با آن پیشنهادات مخالفت شده و این بازیکن یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.


بادامکی: به هر قیمتی نمی‌توانیم بازیکن نگه داریم
بادامکی در مورد جدا شدن مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر گفت: وقتی قرارداد بازیکنان با باشگاه به اتمام می‌رسد، آنها حق دارند برای آینده ورزشی خود تصمیم بگیرند. ضمن اینکه باشگاه هم تلاش می‌کند با این بازیکنان ارزنده تمدید قرارداد نماید اما هر قراردادی دو طرف دارد و باید طرف مقابل نیز رضایت داشته باشد و با جان و دل بماند. از سویی، پیشنهاد قراردادهای چند برابر دیگر باشگاه‌ها، فرصت خوبی برای آنها است و باشگاه نیز برای تعادل و حفظ شرایط موجود، نمی‌تواند به هر قیمتی بازیکنان را در اختیار داشته باشد چرا که فاصله مبالغ قراردادی بازیکنان، ریتم و سیستم تیم و باشگاه را بر هم می‌زند. معاون ورزشی باشگاه در خصوص تعلل در تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته نیز گفت: پس از آخرین بازی در لیگ برتر و قبل از آن باشگاه اقداماتی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان انجام داد اما آنها اصرار به ‌طلب بر حق خود طی سال‌های گذشته داشتند. به همین خاطر برای تهیه بودجه در این خصوص، منتظر رسیدن این مبالغ بودیم و به محض ورود و تأمین این مبلغ با همکاری و حمایت بانک شهر، تسویه کلیه مطالبات گذشته انجام شد و به محض پرداخت کامل به بازیکنان مورد نظر برای تمدید اعلام آمادگی شد و با تعدادی از بازیکنان تمدید و با برخی دیگر نیز این موضوع درحال انجام است.


علیپور یک هفته وقت خواست
مذاکره با گئورگی ادامه دارد
بادامکی در رابطه با جذب بازیکنان جدید خبر داد: بعضی از خریدها در آستانه پیوستن به تیم هستند، بعضی درحال مذاکره‌اند و بعضی‌ها هم مثل علیپور یک هفته دیگر وقت خواسته است که امیدواریم هرچه زودتر تکلیف ما و خودش را روشن کند. معاون ورزشی باشگاه درباره جذب دروازه‌بان جدید هم گفت: در خصوص جذب گلر جدید چون با شروطی مواجه هستیم، این موضوع زمان‌بر شد اما درحال حاضر احمد گوهری و رفیعی و یک دروازه‌بان امید را در اختیار داریم و مذاکرات با گزینه‌های مدنظر درحال انجام است. بادامکی در مورد سهمیه‌های بازیکنان خارجی گفت: باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی، با محدودیت مواجه است. اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن تحت قرارداد هستند. ضمن اینکه منتظر بازگشت گئورگی گولسیانی هستیم.


پرسپولیس منتظر نظر نهایی ایرالکو
مهدی لیموچی یکی از بازیکنانی است که باشگاه پرسپولیس برای جذب وی وارد عمل شد. با توجه به سؤالات هواداران و رسانه‌ها در این ارتباط حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه در رسانه رسمی پرسپولیس در این باره هم صحبت کرد: در ارتباط با این بازیکن با توجه به نظر مثبت وی، مذاکرات با باشگاه آلومینیوم اراک برای اخذ رضایت‌نامه انجام شد. در پاره‌ای موارد نیز توافق‌هایی صورت گرفت که در پی آن تاریخی مقرر شد تا اظهارنظر نهایی از سوی باشگاه مبدأ صورت بگیرد. درحال حاضر چند روزی از آن تاریخ گذشته است و متأسفانه همچنان منتظر هستیم تا باشگاه محترم آلومینیوم اراک طبق روال معمول و عرف مذاکرات، نظر خود را برای ادامه روند کار اعلام نماید. امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر روی بدهد.


موافقت شورای برون‌مرزی با اردو
شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان، با درخواست باشگاه پرسپولیس برای اردوی خارجی در کشور هلند موافقت کرد. پرسپولیسی‌ها طبق برنامه‌ریزی قصد دارند از تاریخ سوم مردادماه برای برپایی اردوی حدوداً دوهفته‌ای راهی هلند شوند که در این اردو بازی‌های تدارکاتی هم خواهند داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی