خبر

عیسی احتمالاً تمدیدی بعدی
باشگاه پرسپولیس قصد تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی خود را دارد. در همین رابطه مذاکراتی بین طرفین انجام شده اما قرار است تا یکی دو روز آینده تکلیف تمدید قرارداد با این بازیکن مشخص شود. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس به تمدید قرارداد با مهاجم خود نزدیک است و در صورت به توافق رسیدن طرفین بر سر مبلغ، این قرارداد تمدید شود. در صورتی که این قرارداد تمدید شود آل‌کثیر سومین تمدیدی پرسپولیس نام خواهد گرفت. این اخبار در حالی منتشر شده که گفته می‌شود عیسی آل کثیر هم خواستار قرارداد بالاتری است که باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس چقدر با او راه خواهند آمد.


آزادی دنبال لغو تفاهمنامه با العروبه
محمدرضا آزادی درحالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و تمایل خود را برای انتقال به پرسپولیس نشان داده که چندی قبل توافقنامه سه جانبه‌ای بین باشگاه اماراتی، باشگاه نساجی قائمشهر و همچنین محمدرضا آزادی به امضا رسیده و باشگاه پرسپولیس عملاً در این شرایط نمی‌تواند آزادی را جذب کند، مگر اینکه این توافقنامه به نوعی و با هر دلیلی به هم بخورد.
برهمین اساس محمدرضا آزادی و پدرش روز پنجشنبه جلسه‌ای را در محل باشگاه پرسپولیس برگزار کرده و پس از انجام آخرین مذاکرات قرار بر این شد تا آزادی راهی امارات شده و در جلسه با مسئولان باشگاه اماراتی وضعیت نهایی خود را مشخص کند.
آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که ظهر امروز این جلسه بین محمدرضا آزادی، ایجنتش و مدیران باشگاه العروبه امارات برگزار خواهد شد. آزادی بر اساس وعده‌ای که به باشگاه پرسپولیس داده به دنبال آن است تا بتواند از نظر قانونی تفاهمنامه را به دلایل شخصی کنسل کند و اگر موفق به این کار شود بلافاصله پس از بازگشت به تهران با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.
این مهاجم در فصل اخیر لیگ برتر 8 گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم 4 بار برای نساجی گلزنی کرده است. حال باید دید در نهایت در جلسه سرنوشت‌سازی که ظهر فردا برگزار می‌شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.


سپاهان مانع جدید
برای جذب لیموچی
ظاهراً سه روز قبل مذاکراتی بین پرسپولیس و مهدی لیموچی انجام شده اما نه پرسپولیس و نه سپاهان موفق به اخذ رضایت باشگاه اراکی نشده‌اند.
هر چند هفته قبل مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تاکید کرده بود فقط پرسپولیس برای جذب لیموچی با این باشگاه نامه‌نگاری کرده اما گفته می‌شود طلایی پوشان با ارائه پیشنهاد بهتر و همچنین علاقه قبلی ژوزه مورایس و تأکید برای جذب او، در تلاش هستند تا هر طور شده لیموچی را به اصفهان ببرند.
از سوی دیگر شنیده می‌شود این بازیکن برای حضور در پرسپولیس مشکلی ندارد اما چون با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارد باید رضایت این باشگاه را برای جدایی جلب کند. مسئولان این باشگاه هم اعلام کرده‌اند در صورتی با جدایی لیموچی موافقت می‌کنند که مجتبی حسینی سرمربی این تیم رضایت داشته باشد.
ظاهراً طی تماس‌هایی که مسئولان پرسپولیس با حسینی داشته‌اند او مخالفتی برای جدایی این بازیکن نداشته است اما این موضوع باید رسمی به باشگاه آلومینیوم اعلام شود.


تعیین تکلیف کادر پزشکی پرسپولیس
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با صدور حکمی، دکتر فرید زرینه را به عنوان سرپرست کمیته پزشکی پرسپولیس منصوب کرد.
با توجه به صدور این حکم، کادرهای پزشکی فعال در تیم‌های مختلف باشگاه از جمله تیم بزرگسالان و آکادمی باشگاه، زیر نظر کمیته مذکور و دکتر زرینه فعالیت خواهند داشت.
از این رو قرار است زرینه در ابتدا اقدام به انتخاب گزینه‌های مورد بررسی خود و باشگاه برای انتخاب پزشکان هر تیم در سطوح مختلف کند.
او که رزومه تنی چند از پزشکان مشغول در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده‌های ملی فوتبال کشور را در اختیار دارد قرار است در دو روز آینده با مدیرعامل باشگاه جلسه برگزار کرده و درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند.
در این نشست قرار است در خصوص ادامه همکاری باشگاه با علیرضا حقیقت پزشک تیم و سایر اعضای کادر پزشکی فصل گذشته تصمیم‌گیری شود تا آنها نیز راحت‌تر بتوانند برای حضور در تیمی دیگر با توجه به دو پیشنهادی که دریافت کرده‌اند اقدام کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی