گولسیانی: آینده من هنوز مشخص نیست

با دیناموتفلیس توافق نکرده‌ام

 گئورگی گولسیانی همراه با تیم ملی گرجستان در مسابقات یورو حاضر شد و در ترکیب این تیم هم به میدان رفت. حالا اما بحث تمدید قرارداد او به یکی از دغدغه‌های هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. گولسیانی فصل گذشته هم ستاره خط دفاعی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و سوم بود که گل قهرمانی این تیم را هم به ثمر رساند؛ با این حال رویداد ویژه بعد از قهرمانی در لیگ به استقبال او آمد، جایی که وارد لیست یورو ۲۰۲۴ گرجستان شد و در سه مسابقه به میدان رفت.
 عملکرد درخشان گولسیانی در یورو2024 هم باعث شد تا هواداران این تیم بر تمدید قرارداد مدافع ملی‌پوش گرجی خود تأکید کنند.
 اخیراً این مدافع در گفت‌و‌گو با رسانه‌های گرجستانی از علاقه‌اش به تیم دیناموتفلیس سخن گفته و همین موضوع باعث شد تا شایعه انتقالش به این تیم قوت بگیرد با این حال اما گئورگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایران ورزشی ضمن تکذیب این موضوع گفت: «موضوع توافقم با تیم دیناموتفلیس و انتقالم به این تیم را تکذیب می‌کنم و این خبر صحت ندارد. این که رسانه‌هایی می‌گویند با این تیم قرارداد امضا کردم اصلاً درست نیست.»
 گولسیانی در پاسخ به این سؤال که «آیا مسئولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد با شما تماس گرفتند؟» پاسخ داد: «آینده من هنوز مشخص نیست.»
 این مدافع گرجستانی بار‌ها از عدم تماس مسئولان پرسپولیس برای تمدید قراردادش انتقاد کرده بود و حالا هم سیگنال مثبتی برای تمدید قرارداد با سرخ‌ها ارسال نکرده است.
جستجو
آرشیو تاریخی