همراه با انتخابات

اسبقیان: از ورزشگاه تختی
بازدید می‌کنیم
 شروین اسبقیان معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی  وزیر ورزش بعد از حضور در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای برگزاری لیگ برتر فوتبال گفت: «رایزنی‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی انجام شده و بازدیدهایی هم هفته آینده انجام می‌شود تا شرایط برای برگزاری مسابقات فراهم شود.» معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش، درباره انتخابات فدراسیون‌ها نیز گفت: «ما شانزدهمین انتخابات را روز چهارشنبه برگزار کردیم و انتخابات بیلیارد و بولینگ، شطرنج و روستایی عشایری را پیش رو داریم. طبق برنامه همه انتخابات برگزار شد و ثبت‌نام برای بیلیارد فردا شروع می‌شود و به زودی انتخابات را برگزار می‌کنیم تا دیگر هیچ رشته‌ای با سرپرست اداره نشود.»
برای شرکت در رأی گیری انتخابات ریاست‌جمهوری هم اسبقیان گفت: «از همان ساعات اولیه قهرمانان پرافتخار کشور، به همراه مدیران و مربیان خود در سالن شهید افراسیابی حاضر شدند که نشان از اتحاد و انسجام ملی است. آنها نشان دادند خانواده ورزش همگام با مردم عزیز ایران است.»


نبی: رئیس‌جمهور آینده
سیاست فعلی را ادامه دهد
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده بتواند سیاستگذاری که در یکسال اخیر در ورزش بنا گذاشته شده را دنبال کند. بودجه ورزش کشور در یکسال اخیر حدود ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. امیدوارم دولت شعار ایران قوی ورزش قوی را در آینده هم دنبال کند. وی افزود: کشورهای همسایه با سرمایه‌گذاری سنگین در حال پیشرفت هستند و ما هم باید بتوانیم با حمایت‌هایی که از طرف دولت می‌شود این شرایط را دنبال کنیم. جامعه ورزش در همه عرصه‌ها حضور داشته و طبیعی است که انتظار داشته باشند از سوی دولت‌ها مورد حمایت قرار بگیرند.


ماجدی: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند
ماجدی بعد از شرکت در رأی‌گیری مقابل خبرنگاران حاضر شد و این جملات را به زبان آورد: «در یک جمله نمی‌شود گفت چه خواسته‌ای از رئیس جمهور داریم؛ خواسته‌ها بسیار زیاد است و رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود، باید بداند که مردم مخصوصاً ورزشکار‌ها پای این انقلاب، نظام و مملکت ایستاده‌اند. تقاضا‌ها یکی دو تا نیست، باید به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه شود؛ به اعتقاد من باید رئیس‌جمهور آینده کمک کند تا بودجه‌هایی که در سال‌های گذشته تحقق نیافته تعیین‌تکلیف شود.»


داوری: رئیس‌جمهور آینده
به حوزه ورزش توجه کند
جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز گفت: من می‌خواهم از کلیشه‌ها فراتر بروم و بگویم که امیدوارم حال دل مردم خوش باشد و توجه بیشتری به ورزش شود. سیستم‌هایی که تا به حال کمک کرده‌اند، باید به توسعه و ساختار ورزش ادامه دهند تا مشکلات موجود برطرف شود. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.


میرجلیلی: دور دوم مثل فینال بود
مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران در مورد حضور در انتخابات گفت: عرصه انتخابات همچون میدان مسابقه بود و دور دوم به منزله فینال این مسابقه برای ورزشکاران است. ورزشکاران آمده بودند تا با یک وفاق ملی برای ایران قوی در کنار هم باشند.
 

عزیزی: حرکت در مسیر رشد ورزش ادامه دارد
داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس نیز پس از انداختن رأی به صندوق گفت: شکرخدا شاهد حضور قشر عظیمی از مردم عزیز کشورمان با همراهی ورزشکاران محبوب آنها در انتخابات بودیم. امیدوارم حرکت در مسیر رشد و پیشرفت همچون سال‌های قبل با انتخاب فرد اصلح ادامه داشته باشد.


ناطق‌نوری: ورزش کشور در انتظار رشد چشمگیر است
عباس ناطق‌نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: خوشحالم  جامعه ورزش همسو با دیگر اقشار مردم در این فینال انتخاباتی حضور داشتند. امیدوارم نتیجه به نفع ورزشکاران و مردم رقم بخورد و در چهار سال آینده نیز ورزش کشور رشد خود را ادامه دهد.


ایلکا: رئیس‌جمهور جدید توجه بیشتری به ورزش داشته باشد
علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی پس از حضور در انتخابات گفت: مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات برای انتخاب فرد اصلح داشت و امیدوارم رئیس جمهورمنتخب مردم ایران توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی