رئال شوهرم را نجات داد

 آلفونس آرئولا سابقه یک فصل بازی برای رئال را دارد و با این تیم قهرمان لالیگا و سوپرجام اسپانیا شد. او که اکنون برای وستهم بازی می‌کند، در یورو 2024 گلر ذخیره مایک مانیان است. آرئولا با اینکه فقط یک فصل قرضی در رئال بازی کرد، همواره قدردان این باشگاه است. این را همسر او اعتراف کرد.
ماریون آرئولا، همسر این بازیکن که از سال 2014 با او ازدواج کرده است، در مورد چگونگی انتقال آلفونس به رئال گفت: «حقیقت این است که چیزهای زیادی وجود دارد که مردم درباره شوهر من نمی‌دانند. من حافظه بسیار خوبی دارم و یادم است زمانی که آلفونس با رئال مادرید قرارداد امضا کرد، بسیار خوشحال بودیم. به یاد دارم که ما در یک شام با دوستانمان بودیم که رایولا، ایجنتش در آن زمان، به او زنگ زد و گفت، به رئال می‌روی؟»
ماریون ادامه داد: «حقیقت این است که برای یک ماه و نیم، شایعاتی در مورد اینکه پاری سن ژرمن به دنبال گلر جدید است شنیده می‌شد ولی به ما اطمینان داده بودند که اخبار صحت ندارند. در نهایت چند روز به پایان انتقالات، کیلور ناواس را خریدند. در آن زمان فرصتی برای جست‌وجوی یک باشگاه دیگر وجود نداشت. پیشنهاد رئال ولی همه چیز را عوض کرد چون آلفونس بسیار از نظر روحی شرایط بدی داشت. ما به جوانب مثبت و منفی قضیه فکر کردیم و سپس به خودمان گفتیم، چه کسی به رئال پاسخ رد می‌دهد؟ ما برای همیشه قدردان رئال هستیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی