خبر

سرپرست جدید در راه است
پرونده سرپرستی آتیلا حجازی همین روزها بسته می‌شود. بعد از اخراج نصرالله خواجه‌گیری با روی کار آمدن فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، آتیلا حجازی یکشنبه از ترکیه به ایران آمد تا به عنوان سرپرست جدید استقلال کار خود را در این تیم شروع کند. او در 3-4 هفته پایانی فصل قبل در کنار تیم حضور داشت اما هیچ‌گاه به او اجازه داده نشد تا به عنوان سرپرست استقلال روی نیمکت بنشیند. درحالی‌که حجازی خود اعلام کرده بود با مسئولان باشگاه در ارتباط است و احتمالاً برای فصل بعد به او مجوز می‌دهند، همچنان این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حالا این‌طور به نظر می‌رسد که در روزهای آینده باشگاه شخص دیگری را به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی می‌کند. باشگاه استقلال فصل قبل 3 سرپرست عوض کرد، موضوعی که قطعاً در شأن این باشگاه نیست و حالا مسئولان باید گزینه‌ای را انتخاب کنند که حداقل تا مدت‌ها در این سمت مانگار بوده و برخلاف سرپرست‌های قبلی کاریزما و پتانسیل حضور در این پست را داشته باشد.
 

از اسپانیا تا ترکیه و ارمنستان

اردوی خارجی استقلال همچنان روی هوا است. باشگاه استقلال هر روز اسم یک کشور را برای اردوی خارجی مطرح می‌کند و حالا از اسپانیا به ترکیه و ارمنستان رسیده است. بعد از مشخص شدن تکلیف جواد نکونام همچنان خبری از اردوهای استقلال نیست و درحالی که روزهای قبل صحبت از اردوی خارجی بود همچنان وضعیت این اردو معلوم نیست و مسئولان باشگاه فقط نام کشورهای مقصد را عوض می‌کنند و از این کشور به آن کشور می‌رسند. در شرایطی که به نظر می‌رسد باشگاه توانایی مالی برگزاری اردوی خارجی را ندارد، معلوم نیست که اصرار مسئولان برای برگزاری اردو در خارج از کشور برای چیست. حتی چندسال قبل انتقادهایی نسبت به برگزاری اردوهای خارجی مطرح شد و گفته می‌شد که پرداخت هزینه برای اردوی برون‌مرزی بی‌مورد است و می‌توان داخل کشور اردوهای باکیفیتی برگزار کرد.
 

یک مدافع راست در لیست نکونام
با شروع پروسه نقل‌وانتقالات، باشگاه استقلال در روزهای اخیر بازی اسم و فامیل به راه انداخته است. مهدی تیکدری مدافع راست گل‌گهر یکی از بازیکنانی است که با شروع پروسه نقل‌وانتقالات از همان اول مسئولان باشگاه نام او را به میان می‌آودند. طبق شنیده‌ها نکونام خواهان جذب تیکدری است و حالا باید دید این ماجرا تا چه اندازه صحت دارد و در روزهای آینده مسئولان استقلال سراغ مدافع گل‌گهر می‌روند یا نه؟ مدافع فصل قبل گل‌گهر در لیگ بیست‌وسوم عملکرد فنی خوبی داشت و در
 21 بازی برای تیم سیرجانی‌ به میدان رفت.
 

دردسر 6 میلیاردی استقلال
با اعلام کمیته وضعیت، باشگاه استقلال به دلیل شکایت یزدانی محکوم به پرداخت مبلغ
6 میلیارد و 400 میلیون تومان بابت اصل خواسته و 44 میلیون بایت هزینه دادرسی به مدافع سابق خود شده است.
 یزدانی دو فصل قبل توسط ساپینتو از تمرینات باشگاه کنار گذاشته شد و نهایتاً در نیم‌فصل راهی سپاهان شد. درحالی که به نظر می‌رسد شکایت یزدانی بابت فسخ قراردادش است، اما طبق شنیده‌ها این‌طور نیست و شکایت او از باشگاه بابت پرداخت مطالباتش تا زمان حضور در استقلال است. در شرایطی که کوهی از مشکلات بر سر استقلال ریخته است و مسئولان باشگاه تا به امروز در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی نداشته و نتوانستند انتظارات هواداران را برطرف کنند، حالا شکایت یزدانی و محکومیت استقلال دردسری جدید برای باشگاه است.
 

احضار مدیران سابق
تعدادی از اعضای پیشین و فعلی هیأت مدیره باشگاه استقلال به شرکت فرابورس احضار شده‌اند. این افراد به دلیل برخی از مسائل مربوط به ارائه و بارگذاری مستندات و مدارک باشگاه استقلال، روز ۳۰ تیر ماه باید در جلسه کمیته تحقیق فرابورس حضور یابند. درباره اسامی این افراد اطلاع‌رسانی واضحی نشده است اما پیش‌بینی می‌شود مدیرانی که طی سه فصل اخیر در باشگاه استقلال حضور داشته‌اند، بیشتر مورد توجه باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی