بازگشت میلاد بعد از چهار سال

زکی‌پور توافق کرد؛ ترافیک درسمت چپ

در روز‌های اخیر بیشتر اخبار استقلال حول محور بازیکنان چپ‌پا بوده است. حجم زیادی از این اخبار اختصاص داشته به وضعیت ابوالفضل جلالی که اخیراً با استقلال قرارداد بسته، اما همچنان شنیده می‌شود که او باید برای گذراندن دوران سربازی استقلال را به سمت تیم ملوان ترک کند.
 درعین حال مسئولان باشگاه استقلال توافقاتی هم با سلمانی داشته‌اند؛ بازیکنی که ابتدا قرار بود از لیست استقلال کنار گذاشته شود، اما به دلیل شرایط نامعلوم جلالی مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند با این بازیکن نیز توافق کنند.
 اما به تازگی نیز باشگاه استقلال با یک چپ‌پای دیگر هم به توافقاتی دست یافته و قرار است این بازیکن نیز قرارداد خود را به طور رسمی با باشگاه استقلال به امضا برساند. اخیراً میلاد زکی‌پور توافقاتی با مسئولان باشگاه استقلال داشته و قرار شده برای دو فصل در ترکیب استقلال بازی کند. زکی‌پور قبلاً نیز برای استقلال به میدان می‌رفت، اما به دلیل برخی انتقادات ناچار به ترک این باشگاه شد، اما عملکرد مطلوب این بازیکن در سپاهان و احتمال جدایی جلالی در روز‌های آتی موجب شد باشگاه استقلال بار دیگر در راستای بازگشت میلاد زکی‌پور اقداماتی انجام دهد. زکی‌پور بعد از توافق با استقلال در صفحه رسمی خود با باشگاه سپاهان نیز خداحافظی کرد تا حضورش در استقلال را به نوعی قطعی جلوه دهد. هرچند که از آمار چهار سال اخیر او اعداد جالبی در دست نیست و زکی‌پور نتوانسته عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد. به هرحال اگر زکی‌پور هم با استقلال قرارداد امضا کند تعداد بازیکنان چپ‌پای سرشناس استقلال به عدد ۳ می‌رسد، اما چنانچه جلالی از استقلال به سمت ملوان برود، درنهایت استقلال دو بازیکن چپ‌پا در ترکیب فصل آینده خود خواهد داشت و از این منظر ترافیکی ایجاد نخواهد شد و استقلال با همین دو بازیکن وارد لیگ بیست‌وچهارم خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی