صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • پرونده
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود و سه - ۱۱ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود و سه - ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

عملکرد پر نوسان خودروسازان در لیگ بیست و سوم

سقوط 37 نفره

حسین برزگر
خبر‌نگار

جدایی رسول خطیبی
باشگاه پیکان تهران در فاصله سه روز تا دیدار حساس با آلومینیوم اراک از قطع همکاری با رسول خطیبی سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه خبر داد. بحث جدایی رسول خطیبی از مدت‌ها قبل وجود داشت اما تصور می‌شد که باشگاه پیکان به این سرمربی باتجربه تا بعد از دیدار هفته یازدهم مقابل آلومینیوم اراک فرصت داده است: «با توجه به نظر اعضای هیأت‌مدیره، همکاری رسول خطیبی سرمربی پیکان با این باشگاه به پایان رسید. مدیرعامل باشگاه پیکان با اهدای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود، از زحمات خطیبی تقدیر کرد.» او از 10 بازی پنج تساوی و سه شکست را تجربه کرد.
 
 
استعفای ابراهیم شکوری
ابراهیم شکوری معاون ورزشی باشگاه پیکان پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل فولاد در هفته چهاردهم از سمت خود استعفا و دلایلش را اینطور مطرح کرد: «برای همه احترام قائل هستم ولی اختلاف سلیقه و اختلاف مدیریتی وجود دارد. مددی هم سیستم خاص خودش را دارد و دوست دارد تیم‌ها را با روش خودش اداره کند که این اداره کردن خیلی مدنظر من نیست.»
 
یک بازی در قزوین
به علت آماده نبودن ورزشگاه دستگردی به جهت مرمت چمن این ورزشگاه، بازی پیکان تهران و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۷ مهر در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار شد. پیکان آن بازی را با نتیجه 3-1 واگذار کرد.
 
پاکدل بهتر از بقیه
37 بازیکن برای پیکان در لیگ بیست و سوم به میدان رفتند که در میان آنها بازیکن خارجی نبود. حامد پاکدل با 1923 دقیقه حضور در میدان هفت گل زد و دو پاس گل هم داد و مؤثرترین بازیکن تیمش بود. علی قربانی با چهار گل و 3پاس گل، همین‌طور محمدحسین فلاح با چهار گل و یک پاس گل جزو خوب‌های این تیم بودند.
 
حذف مقابل مس رفسنجان
پیکان که به‌عنوان نخستین تیم لیگ برتری در فصل جدید جام حذفی بازی می‌کرد و میزبان تیم ستارگان بهمن جوان تهران بود، در دقیقه 45 با ضربه دقیق جهانبخش دروازه میهمانش را باز و با همین یک گل به مرحله بعد صعود کرد. آنها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی میهمان مس رفسنجان بودند. گل دقیقه 32 جلال‌الدین علی‌محمدی را ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 پاسخ داد و بعد از 120 دقیقه تلاش، کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در حالی که مسی‌ها تمام ضربات‌شان را به گل تبدیل کردند، غلامرضا ثابت‌ایمانی پنالتی‌اش را از دست داد.
سقوط با عنایتی
عنایتی از هفته یازدهم روی نیمکت پیکان نشست. آنها در پایان نیم‌فصل جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص دادند. شاگردان عنایتی در نیم‌فصل دوم سه پیروزی مقابل سپاهان، ملوان و استقلال خوزستان به دست آوردند اما در هشت بازی پایانی عملکرد خوبی نداشتند. چهار تساوی و چهار شکست باعث سقوط این تیم شد.

جستجو
آرشیو تاریخی