صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • پرونده
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود و سه - ۱۱ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود و سه - ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

امیدهایی که زود پرپر شدند

رویای بر باد رفته

تیم فوتبال پیکان بعد از دو فصل متوالی بالاخره باز هم سوار آسانسور لیگ برتر شد و دوباره راه لیگ آزادگان را در پیش گرفت.
هر چند با بازی‌هایی که این تیم در لیگ برتر داشت، کسی از رفتن این تیم ناراحت نشد و خیلی‌ها معتقد بودند پیکان نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در کنار صنعت نفت آبادان، سقوط آنها به دسته پایین‌تر عادلانه بود. اما علاوه بر اینکه پایتخت‌نشینان یکی از نمایندگان‌شان در لیگ برتر را از دست دادند و با جمعیت چند میلیونی پایتخت حضور این تیم‌ها در لیگ برتر می‌تواند کمک شایانی به فوتبال تهران بکند، موضوع مهم دیگری وجود دارد که به نظر می‌رسد سقوط پیکان را بسیار خسارت‌بار خواهد کرد. تیم فوتبال امید پیکان در هفته پایانی لیگ برتر امیدهای تهران موفق شد تیم نیروی زمینی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدهای تهران دست یابد.
امیدهای پیکان با 69 امتیاز از 30 بازی به چنین جایگاهی دست یافتند و تیم‌های نیروی زمینی و پرسپولیس به ترتیب در جدول رده‌بندی لیگ برتر امیدهای تهران در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
به اذعان بسیاری از کارشناسان پیکان یکی از بهترین تیم‌های بازیکن‌ساز بوده و هست که به طور حتم حضور این تیم در لیگ برتر، انگیزه بسیار بالایی برای استعدادهای جوان این باشگاه به شمار می‌رود، هر چند این جوان‌ها همچنان امیدوار هستند با درخشش در ترکیب پیکان در لیگ دسته اول، بتوانند به سطح اول فوتبال کشورمان برسند، اما واقعیت این است که پیکان با سقوط بدی که داشت، امیدهایش را خیلی زود پرپر کرد و حالا باید دید این تیم چقدر می‌تواند این استعدادها را که توانسته‌اند به قهرمانی رقابت‌های امیدها دست پیدا کنند، حفظ کند.  به طور حتم پیکانی‌ها کار سختی برای حفظ انگیزه امیدهایشان دارند و این در حالی است که این تیم پس از سقوط از لیگ برتر، در سکوت مطلق قرار گرفته و وضعیتش اصلاً مشخص نیست. زمان آغاز بازی‌های دسته اول فوتبال کشورمان خیلی زود(شهریورماه) خواهد رسید و پیکان سقوط کرده در سکوت! انگار هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی