صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • پرونده
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و نود و دو - ۱۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و نود و دو - ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۷

زمان شروع تمرینات استقلال هنوز مشخص نیست

بی‌برنامگی ممنوع

رضا حمیدی
روزنامه‌نگار


استقلال سال بسیار سخت و دشواری پیش رو دارد و باید با همه قوا در فصل پیش رو به میدان برود. در این فصل استقلال علاوه بر بازی در لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ نخبگان نیز حضور یابد. فارغ از اینکه استقلال از لحاظ ظرفیت و پتانسیل آیا شانسی برای رقابت با دیگر تیم‌های آسیایی داشته و بتواند با نتایج آبرومندانه‌ای در این رقابت‌ها پیشروی کند، مسأله آماده‌سازی بسیار مهم است که تا کنون هیچ برنامه و خط‌‌مشی‌ای از سوی مسئولان این باشگاه برای آغاز تمرینات اعلام نشده است.
شاید یکی از مهم‌ترین دلایل که دست و پای مدیران استقلال را بسته، نامشخص بودن تعداد بازیکنانی است که فصل آینده نیز درترکیب این تیم حضور خواهند داشت. در واقع با حجم قابل توجهی از بازیکنان مواجه‌ایم که هنوز قراردادشان با استقلال قانونی نشده و در نتیجه تا زمانی که این قرارداد شکل رسمی به خود نگیرد، در تمرینات حضور نخواهند داشت.
بازیکنان زیادی وجود دارند که با استقلال قرارداد امضا نکرده‌‍‌اند اما درهرحال مشخص است که فصل آینده هم درترکیب آبی‌ها حضور خواهند داشت اما روشن نیست که چرا و به چه دلیل باشگاه استقلال تکلیف قرارداد آن‌ها را مشخص نمی‌کند تا مشخص شود چه تعداد بازیکن تحت قرارداد با باشگاه هستند و به موازات آن نیز برای بازیکنان زمان شروع تمرین اعلام شود.
از طرفی وضعیت جوادنکونام با باشگاه  استقلال همچنان قدری مبهم است ودرحالی که فرشید سمیعی چند روز قبل رسما اعلام کرد که با نکونام ادامه داده خواهد شد اما رفتارهای این مربی نیز چندان مطمئن نیست و به نظر می‌رسد نوعی تردید هم در ذهن نکونام وهم درذهن مدیران باشگاه درباره ادامه همکاری وجود دارد که باید تکلیف این موضوع نیز به سرعت روشن شود تا زمان شروع تمرینات نیز اعلام گردد.
دست، دست کردن برای آغاز تمرین و بی‌تفاوتی در قبال زمانبندی تمرینی برای استقلال رهاورد تلخی به همراه خواهد داشت و باشگاه استقلال باید به سرعت در این راستا اقدام کرده و بدون رودربایستی درباره زیرمجموعه خود تصمیم گیری کرده تا درنتیجه زمان شروع تمرینات اعلام شود.
طبق اخباری که پیش تر منتشر شده بود، گفته شد که تمرینات قرار است از روز 15 تیرماه به شکل رسمی آغاز شود اما بعید است استقلال همین حالا به اندازه کافی بازیکن در اختیار داشته باشد که بتواند تمرینات خود را در موعد مقرر و از پیش اعلام شده، شروع کند.

جستجو
آرشیو تاریخی