شوالیه گرجستانی اشک رونالدو را درآورد

لیگ ایران عامل آمادگی گولسیانی

شوالیه گرجستانی در یورو که اوج آن بازی تیم گرجستان مقابل تیم پرتغال بود نشان داد که در چه سطحی از فوتبال قرار دارد.
 مدافع باهوشی که در بازی مقابل همبازیان کریس رونالدو توسط سرمربی خودشان ویلی سانیول در پستی بازی کرد که شاید در آن منطقه اصلاً بازی نکرده بود؛ پستی که گولسیانی در آن، کانال ارتباطی بین هافبک‌های پاسور تیم ملی پرتغال با رونالدو را قطع کرد و در پست غیر تخصصی‌اش به گونه‌ای کار کرد که عملاً کمترین فرصت نصیب رونالدو شد و کار مهار توپرسانی به رونالدو را به بهترین شکل ممکن انجام داد.
گولسیانی در این بازی آن قدر خوب کار کرد که رونالدو را در طول بازی مقابل تیم ملی کشورش بسیار عصبی ساخت و موجب شد توپ چندانی به رونالدو نرسد تا به توانمندی خودش مهر تأیید بیشتری بزند.
 گولسیانی با این درخشش نشان داد لیگ ایران هم لیگی است که حتی بازیکن سن و سال‌دار را هم برای استراحت به ایران نمی‌آورد و در اینجا به بهترین شکل ممکن بازیکن تمرین کرده و در لیگ ایران خودش را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد.
واقعیت این است که بازیکن اگر توانمندی خوبی داشته باشد لیگ ایران می‌تواند به شکلی او را آماده کند که حتی در یورو هم بدرخشد و خودش را در بالاترین سطح ممکن مطرح سازد.
آمادگی بالای گولسیانی که حتی با وجود کمی مصدومیت هم خودش را در سطح اول اروپا مطرح ساخت یک نوید خوب برای دست اندرکاران لیگ و فوتبال ماست که بازخورد آن را در یورو مشاهده کردیم. نکته‌ای که نشان داد سطح فنی لیگ ایران بالاست و بازیکن می‌تواند در آن به خوبی توانایی‌های فنی‌اش را نشان دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی