خبر

رامین فقط بیرانوند را  آنفالو کرد
در حالی که خبر از آنفالوی تمام بازیکنان پرسپولیس از سوی رامین رضاییان مطرح شده بود اما اخبار دقیق از بازیکن سابق سپاهان حاکی از واقعیتی دیگر است. موضوع  از این قرار است که رامین رضاییان به دلیل بعضی از مشکلات و اختلاف‌ها در بین پرسپولیسی‌ها فقط علیرضا بیرانوند را آنفالو کرده است. یکی از نزدیکان رامین با اطمینان از مطلب فوق گفت که این موضوع هیچ ارتباطی با احتمال حضور این بازیکن در استقلال نداشته و بازیکن سابق سپاهان هم هنوز هیچ صحبتی با هیچ تیم ایرانی نداشته و اولویتش حضور در لیگ امارات یا قطر است. به گفته این فرد نزدیک به رضاییان، او فعلاً هم در استراحت مطلق بسر می‌برد و سعی دارد از زمان استراحت خودش بهترین بهره را ببرد و خستگی یک فصل بازی را از تن خودش خارج کند.


نعمتی 9 زندانی را آزاد کرد
علی نعمتی، مدافع نیشابوری پرسپولیس در اقدامی خیرخواهانه با قبول پرداخت بدهی ۹ زندانی معسر این شهر، زمینه آزادی‌شان را فراهم کرد.
همزمان با هفته قوه قضائیه و در آستانه عید سعید غدیر خم، این بازیکن با حضور در شهر زادگاهش و بعد از آگاهی از شرایط این 9 زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند شهرستان، زمینه‌ساز آزادی آنها شد. میزان کل بدهی این تعداد زندانی مبلغ ۱ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال بوده که با تلاش مددکاری زندان و دعوت از شاکیان پرونده و تخفیف ۶۱۰ میلیون ریالی از سوی آنان و تأمین مبلغ باقی مانده از سوی بازیکن بااخلاق نیشابوری تیم پرسپولیس زمینه آزادی آنان فراهم و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند. این بازیکن خوش اخلاق و پرتلاش پرسپولیس اعلام داشته این اولین اقدام خیرخواهانه در حوزه آزادی زندانیان معسر و نیازمند شهرستان بوده و مطمئناً ادامه‌دار خواهد بود. همچنین به پاس این اقدام خیرخواهانه او، از سوی رئیس زندان با اهدای لوح و هدیه از وی تجلیل شد.

جستجو
آرشیو تاریخی