بازار داغ گمانه‌زنی‌ها بعد از حضور یحیی در اهواز

کدام بازیکنان پرسپولیس به فولاد می روند؟

 با حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی فولاد خوزستان جدا از بحث حضور مربیان پرسپولیسی در کادر فنی این تیم خوزستانی، احتمال حضور برخی بازیکنان پرسپولیس در این تیم نیز مطرح شد.
از بین مربیان سابق پرسپولیس احتمال همراهی نفراتی مثل حمید مطهری، محمد عسگری، داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور با یحیی در خوزستان وجود دارد هر چند در مورد مطهری که دوست دارد همچنان سرمربی باشد و فنایی این احتمال ضعیف‌تر است تا جایی که شاید یحیی سراغ گزینه‌هایی مثل جواد منافی برود.
اما در مسأله بازیکن، جدا از حضور نفراتی مثل احسان پهلوان و علی شجاعی که همین حالا در فولاد هستند و در دوران حضور یحیی در پرسپولیس هم با خواسته او پرسپولیسی شدند هم از این تیم رفتند، احتمال رفتن برخی بازیکنان پرسپولیس در تیم خوزستانی شنیده می‌شود. از سروش رفیعی که سابقه قهرمانی با فولاد دارد تا بازیکنانی مثل علی نعمتی و فرشاد فرجی که با نظر یحیی به پرسپولیس آمدند و البته سینا اسدبیگی. همچنین گفته می‌شود شاید سعید صادقی هم راهی فولاد شود در حالی که با پرسپولیس قرارداد دارد.
جدا از سروش که گفته می‌شود برای تمدید با پرسپولیس توافق کرده، تقریباً همه این بازیکنان تغییر مسیر و رشد فوتبالی‌شان را مدیون گل محمدی هستند اما شاید با پیشنهاد مالی بهتر نسبت به پرسپولیس هم به فولاد نروند چرا که ماندن در پرسپولیس هم به لحاظ فوتبالی هم جذابیت‌های خبری و در دید بودن چیز دیگری است.
از جمع بازیکنان نامبرده، صادقی با پرسپولیس قرارداد دارد اما سه بازیکن دیگر باید تمدید کنند، چرا که با وجود اینکه همه آنها در فصل گذشته بازیکن اصلی نبودند هیچ حرفی از جدایی نزده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی