تکذیب شایعه جذب گلر سرخ‌

بیرانوند در لیست استقلال نیست

بعد از فسخ یکطرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و جدایی دوباره این بازیکن که با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، شایعاتی پیرامون احتمال حضور این دروازه‌بان در فهرست خرید استقلال نیز منتشر شده است. این شایعات را اما مسئولان باشگاه استقلال تکذیب واعلام کرده‌اند که بیرانوند در لیست خرید آنها قرار ندارد و حتی اگر از پرسپولیس هم جدا شود این باشگاه سراغ او نخواهد رفت.
چنانچه حسینی از استقلال به تیم‌های خارجی برود، باشگاه استقلال سراغ دروازه‌بان مطرح خارجی خواهد رفت تا جانشین حسینی شود، بنابراین جذب بیرانوند در برنامه‌های باشگاه استقلال نیست.
در دوران مدیریت حجت کریمی بر باشگاه استقلال مذاکراتی با علیرضا بیرانوند شد و مدیر سابق استقلال قصد داشت این دروازه‌بان را به خدمت بگیرد. در آن زمان مبالغ قابل توجهی نیز از سوی باشگاه استقلال به این دروازه‌بان پیشنهاد داد تا شاید بیرانوند را به عنوان یک چهره ویژه نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرد، اما درنهایت این انتقال انجام نشد تا اینکه دوباره بیرانوند با فسخ قراردادش با پرسپولیس در فصل جدید بار دیگر شایعه رفتن به استقلال را دامن بزند، درحالی که این بار مدیران استقلال او را نمی‌خواهند.
جستجو
آرشیو تاریخی