اخبار

شهریار مغانلو 
همبازی مهدی قایدی می‌شود
شهریار مغانلو که در فصل اخیر لیگ برتر با سپاهان 15 گل به ثمر رساند و آقای گل شد، مورد توجه تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس قرار گرفته و احتمالاً راهی تیم اتحاد کلبا در لیگ امارات 
خواهد شد.
در قرارداد مغانلو با سپاهان آمده بند فسخ او برای تیم‌های داخلی 600 هزار دلار و برای تیم‌های خارجی 400 هزار دلار خواهد بود که با در نظر گرفتن این مسأله کار جذب آقای گل لیگ برتر برای باشگاه‌های ایرانی خواهانش دشوارتر هم می‌شود.
با اعلام رسانه‌های اماراتی، باشگاه اتحاد کلبا که از مهدی قایدی هم سود می‌برد به احتمال زیاد شهریار مغانلو را به عنوان مهاجم نوک در اختیار خواهد گرفت و با این مهاجم به توافق نهایی رسیده است.


اهمیت بازسازی ورزشگاه آزادی 
برای وزارت ورزش
کیومرث هاشمی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی در جریان روند بازسازی استادیوم فوتبال آزادی قرار گرفت و همچنین از بانک چمن این ورزشگاه بازدید کرد. 
حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و پیمانکار ورزشگاه نیز در این بازدید حضور داشته و توضیحاتی را درباره اقدامات صورت گرفته برای بازسازی این ورزشگاه ارائه کردند. همچنین پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی و نصیبی سرپرست ورزشگاه آزادی در این بازدید وزیر ورزش را همراهی کردند. بازسازی استادیوم فوتبال آزادی یکی از برنامه‌های اصلی وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دولت سیزدهم 
بوده است.


خواسته زنوزی از مسئولان استانی
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز درخواست مسئولان برای تداوم باشگاهداری را با توجه به شرایط موجود رد کرده است. به زعم او موفقیت تراکتور در فضای پُرتنش اطراف باشگاه که به صورت عامدانه از سوی برخی افراد ایجاد شده، ممکن نبوده و با شرایط کنونی قصدی برای هزینه کردن در تراکتور ندارد . مالک باشگاه تراکتور در این جلسات به موانع موجود بر سر راه تیم‌های خصوصی هم اشاره کرده و مدعی شده «صدا و سیمای آذربایجان شرقی از بابت پخش  بازی‌های تراکتور میلیاردها تومان درآمدزایی می‌کند، ولی حق باشگاه را پرداخت نمی‌کند». موضوعی که سال‌هاست در فوتبال ایران مطرح شده ولی تاکنون کسی برای گرفتن حق فوتبال پا پیش نگذاشته است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی