دردسرهای استقلال و پرسپولیس برای حضور در فوتبال زنان

لیگ برتر جیب پر پول می خواهد

 پروسه ورود تیم‌های لیگ برتر مردان به فوتبال باشگاهی زنان وارد فاز جدیدی شده است. استقلال و پرسپولیس به همراه سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان تیم‌هایی بودند که برای فصل پیش‌رو موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شدند. از میان این تیم‌ها، سپاهان تنها تیمی است که در فوتبال زنان هم فعالیت می‌کند و همین مسأله باعث شد تا سپاهانی‌ها بدون هیچ‌گونه جریمه‌ای مجوز حرفه‌ای دریافت کنند اما 6 تیم دیگر باید به کمیته انضباطی به‌واسطه عدم فعالیت در فوتبال زنان جریمه پرداخت کنند که میزان این جریمه هنوز از سوی این کمیته مشخص نشده است.
حالا مسئولان دو باشگاه پرطرفدار پایتخت با توجه به الزامات جدید رایزنی‌های خود برای تیمداری در فوتبال زنان را آغاز کرده‌اند اما با وجود این فعلاً رایزنی‌هایشان ناموفق بوده و این مسأله بدان معناست که استقلال و پرسپولیس باید در خوشبینانه‌ترین حالت از لیگ دسته اول فوتبال زنان کارشان را آغاز کنند. در این میان، آخرین خبرها حکایت از آن دارد که تیم‌های کانی کردستان و هیأت فوتبال البرز امتیازات خود را می‌فروشند و باید دید آیا سرخابی‌های پایتخت برای حضور در لیگ برتر زنان، موفق به خرید امتیاز این دو تیم خواهند شد یا هفدهمین دوره لیگ زنان هم در غیاب دو غول فوتبال ایران برگزار می‌شود.
مالکان استقلال چراغ سبز اولیه را به حضور استقلال در فوتبال زنان نشان داده‌اند اما هنوز بودجه آبی‌ها مشخص نشده و در طرف مقابل هم فعلاً واکنشی از سوی مالکان بانکی پرسپولیس نشان داده نشده و باید دید سرانجام در فاصله حدوداً 3 ماه تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان، شرایط چگونه پیش خواهد رفت.
 
جستجو
آرشیو تاریخی