صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و دو - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و دو - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۵

امیدوارم پای مربیان فاسد قطع شود

بختیاری‌زاده: دوران قلعه‌نویی تمام شده است


 سهراب بختیاری‌زاده مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در رابطه با دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان و نتیجه ضعیفی که در خانه مقابل این تیم کسب کردیم همچنین نحوه برکناری‌اش از صنعت نفت نکات خاصی را بر زبان می‌آورد.

بعضی‌ها معتقدند ما تنها دو بازیکن خیلی خوب در بین لژیونرهایمان داریم و از تیم‌های دیگر خیلی قوی‌تر نیستیم.
 برای اینکه یک تیم قدرتمند داشته باشیم حتماً نیازی به این نداریم که همه آنها لژیونر باشند. اصلاً مگر تیم ملی قطر همه بازیکنانش لژیونر است که دو مرتبه قهرمان آسیا شده. مشکل ما این است که در همین سطح هم خوب بازی نمی‌کنیم و با موجودی خوبی که داریم حتماً می‌توانیم قوی‌تر کار کنیم و اصلاً آیا بازی‌مان مقابل ازبکستان به قول الهویی مربی تیم ملی ادامه بازیهای جام ملت‌های آسیا بود که هدف بردن نبود و از دید ایشان هدف توسعه فوتبال روز در تیم ملی بود که این به اعتقاد من بسیار غیر منطقی است.
شما منظورتان دقیقاً چه کسی است؟
 من برای شخص سرمربی تیم ملی کشورمان احترام زیادی قائل هستم اما ب باید قبول کنیم دوران قلعه نویی در فوتبال ما تمام شده است. ایشان هر چه داشته برای تیم ملی ما گذاشته و تلاشش را انجام داده است اما الان فوتبال ملی ما به یک مربی تراز اول نیاز دارد که شکل فوتبالمان را از این حالت کسالت‌آور درآورده و شرایط فوتبال ملی ما را بهبود بخشد. اولین مرحله این است که سرمربی تیم ملی باید قبول کند که تیم ما خوب بازی نمی‌کند.
اگر مربی تراز اول بیاید حتماً در جام جهانی موفق می‌شویم؟
 در فوتبال هیچ چیزی قطعی نیست. چیزی که در فوتبال مهم است گرفتن تصمیماتی است که شانس موفقیت‌تان را بیشتر سازد. برای مثال آیا روزی که اتو رهاگل برای تیم ملی یونان انتخاب شد کسی فکر می‌کرد ایشان با یونان قهرمان اروپا شود.
در خصوص حضورتان در صنعت نفت چه توضیحی دارید؟
  مسئولیت تیمی را قبول کردم که در 70 روز بدون مربی و بدون تمرین کارش را در نیم فصل دوم شروع کرد. من از فوتبالی‌ها سؤال می‌کنم تیمی که دو ماه بدون مربی و دور از شرایط مسابقه بوده چگونه انتظار می‌رود آن تیم نتیجه بگیرد و در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد.

جستجو
آرشیو تاریخی