صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و دو - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و هشتاد و دو - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۵

من همیشه عاشق باشگاهم بودم

حدادی‌فر: ذوب‌آهن به روزهای خوبش بازگشته است


قاسم حدادی‌فر یک ذوبی تمام عیار است. او سال‌ها فوتبالش را در این تیم گذرانده و جزو معدود فوتبالیست‌هایی است که با وجود فوتبال خوبش، خیلی از تیم محبوبش جدا نشده است. او حالا روزهای بهتری را برای ذوب‌آهن پیش‌بینی می‌کند و امیدوار است ذوب‌آهن بتواند نسل خوبی برای سال‌های آینده پرورش دهد.
 
بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال هم تمام شد، ذوب‌آهن را در این فصل چطور دیدی؟
ذوب‌آهن بازی‌ها را بسیار خوب شروع کرد و توانست نتایج خوبی کسب کند. در اوایل نیم‌فصل دوم چند بازی را از دست داد و خوشبختانه در هفته‌های پایانی توانست در چند بازی امتیازات خوبی کسب کند و در نهایت رده پنجم جدول را از آن خود کرد که به نظرم نتایج و عملکرد ذوب‌آهن خوب بود.
در چند سال اخیر، ذوب‌آهن معمولاً سایه سقوط را احساس می‌کرد ولی در این فصل توانست رده خوبی را به خودش اختصاص بدهد؛ دلیل خاصی داشت؟
ذوب‌آهن در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی داشت و فکر می‌کنم در این فصل بخشی از این مشکلات حل شد و توانست مثل گذشته به جمع مدعیان وارد شود. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
در این فصل ذوب‌آهن، در خانه نتوانست نتایج خوبی بگیرد و این خیلی تعجب‌آور بود. ذوب‌آهن در خانه 16 امتیاز گرفت و بیرون از خانه 26 امتیاز؛ به نظرت این چه دلیلی داشت؟
فکر می‌کنم این موضوع به نوع بازی ذوب‌آهن و نگرش بازیکنان ربط داشت، به هر حال ذوب‌آهن به روزهای خوبش برگشته و برخی ضعف‌ها مثل همین بازی‌های خانگی هم امیدوارم برای فصل بعدی رقابت‌ها برطرف شود.
منتظر حضور شما در باشگاه ذوب‌آهن هستیم و معتقدیم پیشکسوتانی مثل شما خیلی بهتر می‌توانند به تیم کمک کنند.
در سال‌های گذشته به عنوان بازیکن تصمیم با خودم بود و تلاش کردم با تمام وجود در خدمت تیم باشم ولی حالا تصمیم‌گیرنده من نیستم و این را هم بگویم که ذوب‌آهن، تمام زندگی، علاقه‌ و عشقم بوده و هست. به هر حال هر جا باشم، در هر زمانی از این تیم حمایت خواهم کرد و امیدوارم مدیران این تیم بهترین تصمیم‌ها را برای ذوب‌آهن بگیرند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی