برای قهرمانی نیاز به حمایت داریم


 مهران برخورداری ملی‌پوش تکواندو این روزها برای جنگی تمام‌عیاردر شیاپ‌چانگ المپیک آماده می‌شود. او 41 روز مانده به شروع ضیافت بزرگ المپیک، حمایت‌ها را خوب می‌داند اما معتقد است نگاه به ورزش‌های دارای شانس مدال باید بهتر از این باشد.

دراین روزها فضای ورزش کشور المپیکی است؟
درحال حاضر یک سری حمایت‌ها انجام شده، اما جا دارد که بهتر از این باشد و نگاه‌ها به ورزش‌های شانس مدال، باید ویژه‌تر باشد.
قهرمانی تیم ملی تکواندو در آسیا بعد از 8 سال، آن‌طور که باید دیده شد؟
سطح مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل اینکه قبل از المپیک برگزار شد، خیلی بالا بود و تمامی تیم‌ها با نفرات المپیکی و تمام توان خود آمده بودند. تیم ملی بعد از 8 سال با چهره‌هایی جوان، قهرمان آسیا شد که این موضوع خیلی باارزش است. بعد از این قهرمانی بازخوردهای مثبتی داشتیم و حتی رئیس‌جمهور شهید پیام تبریک دادند اما نگاه‌ها به این قهرمانی آن‌طور که باید نبود و هیچ پاداش ویژه یا اتفاق خاصی برای تیم ملی ما نیفتاد. جا داشت بیشتر ازاین‌ها حمایت شویم تا بتوانیم این قهرمانی را در مسابقات جهانی و المپیک هم تکرار کنیم اما متأسفانه چیز خاصی ندیدیم.
می‌توانیم این قهرمانی را برای بازگشت تکواندو به روزهای اوج به فال نیک بگیریم؟
این قهرمانی خون تازه‌ای وارد رگ‌های تکواندو کرد. تیم ما بعد از این قهرمانی حس و حال ویژه‌ای داشت و توانستیم جواب زحمات مربیان را به بهترین شکل ممکن بدهیم. این قهرمانی نوید بازگشت تکواندو به روزهای اوجش بود.

جستجو
آرشیو تاریخی