10 مدال رنگارنگ محصول قهرمانی آسیا

 قایقرانان ایران در دومین روز مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا صاحب 10 مدال شدند. پاروزنان ملی‌پوش زن و مرد ایران با ترکیب
 18 نفره به تایلند رفتند.
الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر دختران زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۹.۹۴۰ دقیقه طلایی شد.او در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر هم در رقابت با قایقرانان ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و تایلند با زمان ۲:۰۰.۲۷۷ دقیقه دومین طلا را گرفت. قایقرانان قزاقستان و ازبکستان هم دوم و سوم شدند.
 آرشین رضانژاد در فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر دختران جوانان در رقابت با پاروزنان ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور سومین طلا را برای ایران به دست آورد.
محمد عباسی و شایان حسینی هم در فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال در رقابت با تیم‌های ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و هند با زمان ۳:۴۱.۶۹۰ دقیقه به مدالی بهتر از نقره نرسیدند. محمد عباسی و شایان حسینی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال بعد از رقابت با قایقرانانی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند دومین نقره را به گردن انداختند.
ترنم اکبرزاده در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان در رقابت با قایقرانان ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، چین تایپه و تایلند نقره‌ای شد.
شایان حسینی در کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال هم گل کاشت و در پایان با زمان ۱:۵۵.۸۸۱ دقیقه مدال برنز گرفت.
ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان هم در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان در رقابت با قایقرانانی از ازبکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه یه عنوان سومین قایق خط پایان را رد کردند.
شایان حسینی در فینال کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال هم با سومی، دومین برنزش را به گردن انداخت. محراب آسایش خورشید هم در فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوان در رقابت با چین تایپه، ازبکستان، قزاقستان، کره و سنگاپور با زمان ۳:۴۶.۳۰۲ دقیقه سوم و روی سکوی سوم ایستاد.
جستجو
آرشیو تاریخی