اخبار

کمالوند اولتیماتوم داد
اگر پول آمد، کار می‌کنیم
فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره شرایط این روزهای تیمش می‌گوید: «مردم آبادان از ما توقع دارند. خیلی از آنها ممنون هستم چون وقتی که تیم بیفتد و مردم این‌گونه واکنش نشان بدهند، یعنی من باید دست تک تک آنها را ببوسم. نه بی‌احترامی کردند و نه به بازیکنان حرفی زدند. همین که احترام ما را نگه داشتند، تا روزی که زنده باشیم نمی‌توانیم از آنها بگذریم. پشت این لطف و احترام، توقع هم دارند. با این حال من حاضر نیستم که اگر نتوانیم تیم خوبی ببندیم با آنها ادامه بدهم و به مدیرعامل هم گفتم.» او زمانی را برای مسئولان باشگاه مشخص می‌کند تا بودجه لازم برای شروع کار را معلوم کنند: «مردم آبادان بدانند تا پنجشنبه که ۲۴ خرداد ماه باشد، با تشکر از آنها، هر کسی توانست تیم را جمع کند بیاید جای من؛ الان مردم توقع دارند و من باید خودم تیم را ببندم. چرا مردم عکس‌العمل بدی که انتظار می‌رفت، نشان دادند؟ چون گفتم پای کار هستم. بودجه رؤیایی نمی‌خواهم و عرضه این را دارم که تیم را جمع کنم. اگر ۲۰ روز بگذرد، بودجه ۳ برابری هم بدهند، وقتی بازیکن نباشد کاری پیش نمی‌رود. ماجرای قانون سقف بودجه را نداشتیم و تازه اتفاق افتاده. چند بازیکن آزاد می‌شوند که بخواهیم فرصت را از دست بدهیم؟ اگر ۳ تیم زودتر شروع کردند، من وقتی بازیکن خارجی نمی‌توانم بگیرم و نسبت به اسکلت تیم رضایت ندارم، باید چه کار کنم؟ به جز 3،2 نفر نسبت به بقیه راضی نیستم و جوانان‌مان هم هستند. هر کسی رفت خدا پشت و پناهش باشد.»

 
هافبک شمس‌آذر: مسئولیت پوشش تمام زمین با من است
صادق آلبوصبیح، هافبک دفاعی شمس‌آذر درباره کار کردن با سعید دقیقی می‌گوید: «من از ایشان تشکر می‌کنم که در این دو فصل به من اعتماد کردند‌ و تقریباً در همه بازی‌ها به عنوان هافبک دفاعی فیکس بودم و آقای دقیقی از من خواست که آزادی عمل بیشتری داشته باشم. در فاز دفاع و حمله، پوشش پشت سر مدافع و مسدود کردن کانال‌های کناری بر عهده من بود. از طرفی چون سبک و شیوه ایشان پرس و بازی از بالا هست باعث می‌شد دوندگی و جنگندگی بیشتری داشته باشیم.» او درباره عملکردش این طور می‌گوید: «نمره و عملکردم را هواداران و اهل فن تشخیص می‌دهند. من فقط یک هدف و وظیفه دارم و آن اینکه از فوتبال لذت ببرم و بهترین عملکردم را در تمرین و بازی‌ها به نمایش بگذارم و علاوه بر این، همه دستورات کادرفنی را یکی یکی انجام بدهم.»

 جهانی: باید برنده شویم، شاید بمانیم
میلاد جهانی بازیکن باسابقه کشورمان که سابقه بازی در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه بازیگری‌اش دارد در این فصل به تیم دریای بابل پیوسته؛ تیمی که شرایط خوبی در لیگ یک ندارد و در معرض سقوط به یک رده پایین‌تر قرار دارد.
جهانی در رابطه با آخرین وضعیت تیم جدیدش به ایران ورزشی گفت: من در نیم فصل اول در تیم فعلی‌ام نبودم و در نیم فصل دوم به تیم دسته اولی دریای بابل پیوستم تیمی که شرایط خوبی ندارد به همین دلیل بازی آخر برای تیم ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید در این بازی به هر شکل ممکن سه امتیاز را بگیریم تا امیدوار به بقا باشیم. بازیکن باتجربه دریای بابل در رابطه با بازی‌شان مقابل تیم چادرملو نیز تأکید کرد: بازی با چادرملویی که مدعی صعود به لیگ برتر است بازی دشواری است اما باید هر طور شده در این بازی برنده شویم و در انتظار نتیجه بازی داماش مقابل سایپا بمانیم تا ان‌شاءالله باز هم نماینده بابل در لیگ یک باقی بمانیم. البته این منوط به آن است که جدا از برد خودمان همه اتفاقات به سود تیم ما رقم بخورد.

 هیأت فوتبال، تراکتور را گردن نمی‌گیرد
جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه تراکتور و اینکه آیا جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این باشگاه برگزار شده است یا خیر، اظهار داشت: «نه! هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده، اما بناست نشستی در این مورد با مسئولان استانی برگزار شود که زمان آن تا الان مشخص نشده است. تکلیف باشگاه تراکتور باید هر چه زودتر مشخص شود، اما تصمیم‌گیری درباره مالک برعهده هیأت فوتبال نیست.» اما چرا باشگاه تراکتور در تمام بیانیه‌های خود تأکید دارد که هیأت فوتبال مسئولیت باشگاه را برعهده خواهد داشت؟ این را هم اطلاعی ندارند. خودشان می‌گویند و خودشان هم جواب می‌دهند! قانوناً اداره باشگاه نه وظیفه ماست و نه کاره‌ای هستیم. اگر هم بخواهند باشگاه را واگذار کنند باید خودشان واگذار کنند. نهایت کار این است که اهلیت خریدار را هیأت فوتبال باید تأیید کند.»

 
جدایی قطعی تورس از گل‌گهر
روبرتو تورس وینگر اسپانیایی گل‌گهر سیرجان بعد از اتمام بازی‌های لیگ برتر و با وجود اینکه تیم سیرجانی در جام حذفی حضور دارد، با مدیران گل‌گهر برای جدایی از این تیم به توافق رسید. در چند هفته گذشته شایعاتی درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال برای فصل آینده مطرح شد، ولی تورس قبل از ترک ایران به هم‌بازی‌هایش گفته است که دیگر قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی