پیشنهاد جدید دارم اما پرسپولیس باید تصمیم آخر را بگیرد

عبدی: نشنیدم اوسمار گفته مرا نمی‌خواهد

مهدی عبدی که فصل قبل به شکل قرضی از پرسپولیس به تیم تراکتور پیوسته بود حالا باید به پرسپولیس بازگردد. به همین دلیل گفت‌و‌گویی با او داشتیم تا از آخرین وضعیت و برنامه‌هایش آگاه شویم.

با باشگاه پرسپولیس صحبت کردی و قرار شده که در این تیم بمانی یا باز هم جدا می‌شوی؟
هنوز چیزی مشخص نیست چون صحبتی با باشگاه پرسپولیس و مسئولانش انجام نداده‌ام. با وجود این هر تصمیمی که باشگاه بگیرد من تابع هستم و باید طبق آن عمل کنم. خوشحالم با شرایط  و خاطره‌ای خوب از تراکتور جدا شدم و حس خوبی از بازی در این تیم پرهوادار داشتم.
عملکردت در تراکتور را مثبت ارزیابی می‌کنی؟
6 گل در این فصل به ثمر رساندم و چند پاس گل هم دادم. با این وجود وقتی به تعداد بازی‌ها و دقایق بازی‌ام دقت می‌کنم فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و برای تیمم مفید واقع شدم.
هواداران تراکتور رابطه خوبی با تو داشتند؟
آنها به من احترام می‌گذاشتند و رابطه‌مان خوب بود. تراکتور هم مثل پرسپولیس تیم پرطرفداری بود. از این رو از بازی در آن تیم حس خوبی داشتم و با شوری که هواداران این تیم به بازیکن و تیم محبوبشان می‌دادند بازیکن انرژی مضاعفی پیدا می‌کرد. به همین دلیل حس خوبی در این تیم داشتم.
اوسمار هنوز به باشگاه پرسپولیس جواب نداده. با وجود این فکر می‌کنی اگر بماند تو را بخواهد؟
من پیشنهاد جدید دارم اما به هرحال این پیشنهادها باید به باشگاه پرسپولیس داده شود تا در مورد من تصمیم بگیرد که باید در این تیم بمانم یا به یکی از تیم‌های خواهانم بروم.
خودت درباره این نکته که اوسمار تو را می‌خواهد یا روی تو نظری ندارد چیزی شنیده‌ای؟
چیزی در این رابطه نشنیده‌ام اما به هر حال بعد از حضورم در باشگاه و صحبت با مسئولان حتماً تکلیفم روشن خواهد شد. به هر حال پای هر موضوعی که در میان باشد باشگاه پرسپولیس باید تصمیم نهایی در خصوص من را بگیرد. من در خدمت پرسپولیس هستم چون یک سال دیگر از قراردادم با باشگاه باقی مانده است.
در رابطه با قهرمانی پرسپولیس چه صحبتی داری؟
به هر حال پرسپولیس خیلی خوب لیگ را تمام کرد و حتماً استحقاق قهرمانی را داشته که به این مهم رسیده است. خودم طعم قهرمانی در لیگ را با پرسپولیس چشیده‌ام و خوب می‌دانم یکی از بهترین شرایط و حس ممکن برای پرسپولیس کسب قهرمانی است و شیرین‌تر از آن شاید برای یک تیم و بازیکن وجود نداشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی