نگاه سرخ‌ها به بازی دیگر گروه بود

لذت پرسپولیسی‌ها از گل تماشایی اورونوف

هواداران پرسپولیس که هیچ نماینده‌ای از تیم‌شان در دیدار هنگ کنگ – ایران حضور نداشت یک ستاره در بازی دیگر گروه تیم ملی داشتند.
در شرایطی که کنعانی زادگان از بازی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ محروم بود و ترابی به خاطر مسمومیت اصلاً به هنگ‌کنگ نرفت، بیرانوند هم نیمکت‌نشین شد تا تیم ملی بدون هیچ بازیکنی از پرسپولیس در این دیدار به میدان برود. با این وجود اوستون اورنوف در بازی ازبکستان – ترکمنستان فیکس بود و یک گل زیبا هم زد تا پرسپولیسی‌ها از تماشای هنر او دوباره لذت ببرند. در شرایطی که آن بازی با تساوی یک – یک در جریان بود، اوستون اورونوف در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با الدر شوموردوف، ستاره ازبک‌ها در سری آ ایتالیا یک و دو کرد و سپس ستاره پرسپولیس وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که با گلر ترکمنستان تک به تک شده بود، با یک ضربه فنی و بیرون پای تماشایی، بازی را 2 بر یک کرد.
اورونوف در موقعیت نسبتاً تک به تک با دروازه‌بان ترکمنستان با بیرون پای راست ضربه عجیبی به توپ زد و توپ با کاتی تماشایی و چرخشی عجیب به تور دروازه حریف چسبید تا اورونوف شادی گلش را با احترام نظامی به مردم کشور خود در ورزشگاه بنیادکار تقدیم کند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی