اخبار نگران‌کننده درباره اوسمار

از مصاحبه بیرو تا ارقام بالاتر

 درباره اوسمار و پرسپولیس در آخر هفته‌ای که گذشت و 48 ساعت قبل، هیچ اتفاقی نیفتاد و مدیران این باشگاه هم نخواستند حرف تازه‌ای بزنند. مدیران باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری می‌کنند که اوسمار توافق کند و برگردد اما هیچ خبر جدید موثقی در این باره ندارند. از مهلتی که باشگاه به اوسمار داده هم ظاهراً دو روز باقی مانده است و طبق قراری که یکشنبه قبل درویش و اوسمار گذاشته‌اند، او طی یک هفته جواب خواهد داد.
از سوی دیگر اخبار ناامیدکننده درباره بازگشت اوسمار بیشتر از نکاتی است که هواداران را به در اختیار داشتن این مربی برزیلی امیدوار کند.
بعد از پخش مصاحبه بیرانوند و اینکه او گفته احساس می‌کند اوسمار باز نخواهد گشت درصد احتمال پایان همکاری او با پرسپولیس بیشتر شده چرا که به هر حال بیرو چیزهایی در تیم دیده و استنباطش بر اساس اتفاقاتی است که در تیم رخ داده و به چشم او آمده است.
از سوی دیگر بحث مبلغ مطرح است. گفته می‌شود پرسپولیس قصد دارد با مبلغی حدود 400 تا 450 هزار دلار با اوسمار تمدید کند اما ظاهراً پیشنهادی که این مربی از تیم اماراتی دارد(ظاهراً عجمان) چیزی حدود 600 هزار دلار است و همین می‌تواند احتمال جدایی او را قوت بخشد.
جستجو
آرشیو تاریخی