منتظر محمد خیلی به درد آبی‌ها می‌خورد

سیدصالحی: در لیگ ایران VAR لازم است

لیگ بیست و سوم با تمام حواشی خود به پایان رسید و استقلال در نهایت توانست با 67 امتیاز، نایب‌قهرمان لیگ برتر شود.
 این نایب‌قهرمانی هرچند برای استقلالی‌ها تلخ و نارحت‌کننده بود اما سیدمهدی سیدصالحی معتقد است که جواد نکونام تا همین جا هم بسیار عالی عمل کرده است: «در نیم‌فصل اول لیگ برتر، به دلیل حواشی پیش‌آمده پیرامون بحث سقف بودجه، استقلال نتوانست آن‌طور که باید و شاید ترکیبش را تقویت کند.
 در این موضوع تغییرات مدیریتی هم دخیل بود و به نظرم بدترین تدارک را برای آغاز فصل جدید در بین مدعیان لیگ برتری استقلال داشت اما با این حال این تیم تا آخرین لحظه در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشت.»
او درباره عملکرد نکونام در فصل گذشته می‌گوید: «جواد نکونام عملکرد بسیار خوبی داشته است آن‌هم در شرایطی که لیست مد نظرش جذب نشد و حتی در تمرینات پیش‌فصل، مربی بدنساز اسپانیایی‌اش در آن مقطع حساس در کنارش نبود؛ با تمام مشکلات و تنش‌های داخلی باشگاه، نکونام توانست بسیار موفق ظاهر شود و از ابتدای فصل کسی فکرش را هم نمی‌کرد استقلال با این شرایط جزو مدعیان باشد اما رفته رفته تیم نکونام در مسیر موفقیت به قهرمانی نزدیک شد.»
بازیکن سابق باشگاه استقلال در خصوص کمبود مهره و مشکلات نقل‌وانتقالات استقلال در فصل جاری توضیح می‌دهد: «متأسفانه برخی از لجبازی‌های خطیر و نکونام به استقلال آسیب زد و آرامش فکری را از استقلال را گرفت. کمبود نفر حتی در سبک استقلال هم تأثیر داشت و مطمئن باشید اگر در ترکیب استقلال امثال محبی و یا قایدی در اختیار نکونام بودند، این تیم با سبک بسیار متفاوتی بازی می‌کرد.
 داشتن مهره‌های باکیفیت در تعیین قهرمان این فصل بسیار تأثیر‌گذار بود و در پرسپولیس حضور اورونوف و حسن، به این تیم در راه قهرمانی خیلی کمک کرد. شاید اگر این لجبازی‌های داخلی نبود، استقلال هم می‌توانست از بازیکنان با کیفیت‌تری بهره‌منده شود. به طور مثال منتظر محمد خیلی می‌توانست به درد استقلال بخورد اما حواشی موجود باعث شد تا استقلال این بازیکن را از دست بدهد. این حواشی آرامش فکری را از نکونام گرفته بود.»
سیدصالحی در خصوص حواشی پیش‌آمده در خصوص قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: «امیدوارم فصل آینده VAR به لیگ ما بیاید چراکه با استفاده از این سیستم، بسیاری از حواشی برطرف خواهد شد.»
جستجو
آرشیو تاریخی