در هفته‌های پایانی هم باید از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شد

پاشازاده: حق استقلال پایمال شد

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال این روزها با پیگیری وضعیت این تیم در تلاش است هر چند از دور، تأثیر مثبتی برای تیمش داشته باشد. او همچنان معتقد است که استقلال نیازمند ثبات است و باید خیلی زود تکلیف‌اش روشن شود. پاشازاده انتقادهایی هم به برنامه‌ریزی هفته‌های پایانی لیگ برتر دارد.
 
از بازی هفته سی‌ام شروع کنیم، هفته آخر را چطور دیدی؟
قبل از اینکه بخواهم درباره بازی آخر صحبت کنم، باید یکسری حرف‌ها را بزنم. برای ما هنوز هم سؤال است که چرا کمک داور ویدیویی در دو بازی استفاده شد و در هفته‌های آخر لیگ برتر که حساس بود، از آن استفاده نشد. شک نکنید که اگر در هفته‌های آخر از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شد، شاید قهرمانی به تیم دیگری می‌رسید.
حرف درستی است؛ به هر حال هفته‌های پایانی از حساسیتی به مراتب بیشتر از بقیه بازی‌ها برخوردار بود.
دقیقاً، بازی‌های هفته‌های آخر حساس بود و قهرمانی به هفته آخر کشیده شد، تیم‌ها شانه‌به‌شانه هم پیش می‌رفتند و در صدر و پایین جدول بازی‌های سختی برگزار شد. به نظرم حق استقلال در این هفته‌ها پایمال شد.
به هر حال به نظر می‌رسد لیگ تمام شد و باید به فکر آینده بود. درباره حضور مجدد نکونام چه نظری داری؟
به نظر من عملکرد نکونام و تیمش خوب بوده است، آنها 67 امتیاز کسب کردند که قبل از این با کمتر از این امتیازات، تیمی قهرمان شده است. حتماً این تیم نمره قبولی گرفته و باید حفظ شود.
فکر می‌کنید با این وضعیت استقلال فصل آینده موفق خواهد شد؟
بله، اگر تیم حفظ و البته تقویت شود، فکر می‌کنم می‌تواند برای فصل آینده حرف‌هایی داشته باشد و بتواند به نتایج بهتری دست پیدا کند.
وضعیت مدیریتی استقلال هم هنوز مشخص نیست.
این خیلی بد است و باید خیلی زود وضعیت مدیریت مشخص شود. بهتر است زودتر اعلام کنند. استقلال نیازمند تغییراتی است که باید مدیران تصمیم بگیرند.
چه نظری درباره جذب بازیکن جدید دارید؟
واقعیت این است که استقلال نیازمند ثبات است. تغییرات مداوم به استقلال ضربه می‌زند و نباید اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم استقلال با حفظ موجودی خودش و البته کمی تقویت، فصل آینده را با موفقیت سپری کند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی