محکوم به برد بودیم

اخباری: هنوز چیزی تمام نشده است

 تیم چادرملو با برد فجرسپاسی خود را تا یک قدمی صعود به لیگ برتر کشاند. هرچند هنوز به گفته سعید اخباری سرمربی این تیم چیزی تمام نشده است.
اخباری معتقد است این بازی حکم مرگ و زندگی را داشته و حالا به صعود امیدوارترشان می‌کند اما همه چیز به 2 بازی آینده بستگی دارد.  او بعد از برد پرگل تیمش مقابل فجرسپاسی می‌گوید: «ما برای این بازی خیلی انگیزه داشتیم. اینکه فجر را با چند تا گل شکست دهیم اصلاً مهم نبود چون محکوم به برد بودیم و فقط برای 3 امتیاز به میدان رفتیم.» اخباری معتقد است شاگردانش نسبت به تیم فجر با استراحت کمتری به زمین آمدند: «آخرین بازی فجری‌ها 17 روز پیش بود و نسبت به ما استراحت بیشتری داشتند. این در حالی است که ما به‌خاطر جام حذفی در این 13 روز، 3 بازی انجام دادیم و به مراتب خسته‌تر بودیم. اما بچه‌ها هرچه داشتند در زمین گذاشتند و خوشبختانه 3 امتیاز را گرفتیم.»
 سرمربی تیم چادرملو حالا معتقد است چیزی تمام نشده است: «اگر این بازی را نمی‌بردیم از کورس خارج می‌شدیم اما هنوز چیزی تمام نشده است و 2 بازی دیگر داریم. همه چیز دست خودمان است و باید تمام تمرکزمان را روی این 2 بازی بگذاریم.» در روزهایی که جنجال‌های زیادی نسبت به داوری در لیگ برتر بوجود آمده است، اخباری درباره داوری‌ها در لیگ یک گفت: «قبلاً داوری‌ها حاشیه و شائبه‌های زیادی داشت اما الان 3- 4 هفته است که نظارت بهتری وجود دارد و به همین خاطر داوری‌ها هم بهتر شده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی