واکنش باشگاه به احتمال شکایت برادران حیدری از نکونام

حاشیه‌سازی است، تکذیب می‌کنیم


 
در هفته های اخیر جواد نکونام زاویه شدیدی با فدراسیون فوتبال و ارکان اجرایی آن گرفته است. سرمربی استقلال بعد از اینکه صدر جدول را در قائمشهر از دست داد، مصاحبه‌های تندی علیه ارکان فدراسیون فوتبال انجام داد.نکونام در بخشی از صحبت‌های تند خود داوران را مقصر سقوط استقلال از صدر جدول دانست و از برادران حیدری به عنوان مسببان سقوط استقلال نام برد. او حتی به مصاحبه بعد از بازی با نساجی نیز بسنده نکرد و در تمرین استقلال نیز به اظهارات تند علیه ارکان داوری ادامه داد تا کمیته انضباطی بار دیگر از سرمربی استقلال بخواهد دفاعیات خود را درباره اظهارات اخیرش درباره داوران به اثبات رسانده و یا دفاعیات خود را مستند ارائه دهد. 
از اطرافیان نکونام شنیده می‌شود که سرمربی استقلال قصد ندارد به این درخواست توجهی کند و بی‌توجه به فرصتی که در اختیارش قرار داده شده تا دفاعیاتی از خود داشته باشد، قصد دارد به خط پایان لیگ برسد.
 اما درعین حال که نکونام اظهاراتی علیه داوران به زبان آورده، شنیده شده داوران فوتبال ایران نیز بیکار ننشسته‌اند و شکایتی را علیه سرمربی استقلال به کمیته اخلاق برده‌اند تا احتمالاً موجب محرومیت برای سرمربی آبی‌ها شوند. در میان داورانی که از نکونام شکایت کرده‌اند، نام برادران حیدری به چشم می‌خورد. گفته می‌شود کوپال ناظمی نیز یکی دیگر از داورانی است که علیه نکونام شکایت کرده است، اما باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این خبر از بیخ و بن کذب است.
 در بیانیه باشگاه استقلال که ساعاتی قبل از بازی منتشر شد، آمده است: در کمال تعجب در روز بازی مهم و حساس استقلال برابر گل‌گهر، یک خبرگزاری رسمی کشور اقدام به انتشار خبری درباره شکایت داوران لیگ برتر از جواد نکونام کرده که پس از پیگیری باشگاه مشخص شد این خبر تا این لحظه (باشگاه استقلال بیانیه را ظهر دیروز روی خروجی خود قرار داد) سراسر دروغ و کذب محض است و تاکنون هیچ شکایتی از سوی داوران علیه آقای نکونام مطرح نشده است.
 منابع اخبار اینچنینی بویژه در روزهای گذشته و حساس لیگ برای باشگاه استقلال مشخص بوده است. در پایان از رسانه‌ها درخواست داریم ضمن رعایت عدالت، از انتشار اخبار غیرموثق و حاشیه‌ساز درباره استقلال پرهیز کنند.
البته بسیاری معتقدند که نکونام به طور کلی رابطه بسیار تیره و تاری با اهالی فوتبال دارد و به همین دلیل است که این بار کاسه صبر داوران لبریز شده و از او شکایت کرده‌اند.
به هرحال باید دید اگر این احضار صحت داشته باشد، آیا جواد نکونام در کمیته اخلاق می‌تواند از خودش دفاع کند یا خیر؟

جستجو
آرشیو تاریخی