تداوم استقلال چند ملیتی؛ از فرانسه و آرژانتین تا ازبکستان

بلانکو و ماشاریپوف فصل بعد هم آبی می‌پوشند

گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف دو بازیکن خارجی استقلال هستند که در هفته‌های اخیر با فرم ایده‌آل خود، تأثیر زیادی روی روند موفقیت استقلال داشته و بازیکنان ویژه‌ای در ترکیب استقلال به حساب می‌آیند.
مهاجم آرژانتینی استقلال با 6 گلی که در لیگ برتر به ثمر رسانده، بهترین گلزن فصل آبی‌ها بوده و جلال‌الدین ماشاریپوف 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده و هردو نقش زیادی در موفقیت این تیم در فصل جاری داشته‌اند. این عملکرد درخشان باعث شده تا هواداران استقلال نگران وضعیت آنها برای فصل آینده شوند چرا که معمولاً بازیکنان باکیفیت خارجی این تیم بعد از درخشش با پیراهن آبی خیلی زود از این تیم جدا می‌شوند و استقلالی‌ها استرس داشتند تا سرنوشت تیام، جباروف، پاتوسی و... برای جلال و بلانکو هم تکرار شود.
بر اساس آخرین پیگیری‌های ایران ورزشی، مشخص شد این دو ستاره بدون مشکل در فصل آینده پیراهن استقلال را برتن خواهند کرد.
جلال‌الدین ماشاریپوف قراردادی به مدت یک و نیم فصل با استقلال به امضا رسانده و در همان روز امضای قرارداد، تمام حقوق نیم فصل خود را به صورت یک‌جا از استقلال دریافت کرده است. این ملی‌پوش ازبک هیچ بند فسخی در قرارداد خود ندارد و فصل آینده نیز پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد.
گوستاوو بلانکو نیز از همان ابتدای فصل قراردادی به مدت دو فصل امضا کرده و بند فسخ او تنها منوط به درصد دریافتی حقوقش بوده است، البته استقلال تاکنون درصد مدنظر بلانکو را پرداخت کرده و مشکلی از بابت حضور این بازیکن در فصل آینده استقلال را تهدید نمی‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی