تمدید قرارداد پنج ساله امری با استون ویلا

رؤیایی که با آن زندگی می‌کنند

اونای امری استون ویلا را برای نخستین بار بعد از ۴۲ سال به بالاترین سطح فوتبال اروپا رسانده و پاداش او تمدید پنج ساله قراردادش است. اگر موفقیت‌های اخیر برای شادی هواداران کافی نبوده این خبر جشن آنها را کامل می‌کند. او در جلسه تمدید قرارداد خود گفت هیچ حدی برای رویاهای ما وجود ندارد و این چیزی است که هواداران ویلا با آن زندگی می‌کنند.
 این مربی ۵۲ ساله اسپانیایی حدوداً ۲۰ ماه قبل تیمی را از استیون جرارد تحویل گرفت که سقوط تهدیدش می‌کرد. رتبه چهارم این فصل بالاترین جایگاه ویلا در ۲۸ سال اخیر است ضمن اینکه تا نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا هم پیش رفتند. حالا این مربی که سابقه چهار قهرمانی در لیگ اروپا با سویا و ویارئال را دارد، قراردادی بسته که بر اساس آن طولانی‌ترین مدت قرارداد دوران ۲۰ ساله مربیگری‌اش را رقم می‌زند. مربی سابق آرسنال، پاری سن ژرمن، والنسیا و سویا از ویارئال به استون ویلا آمد و مدیریت باشگاه از پیشرفت تیم کاملاً رضایت دارد.
ویلا در این فصل 76 گل در لیگ زد که در شش دهه اخیر بی‌سابقه بود، آنها در خانه، منچسترسیتی را شکست دادند و مقابل آرسنال موفق به دبل شدند ضمن اینکه در سال ۲۰۲۳ توانستند ۱۵ پیروزی خانگی پیاپی به دست آورند.
ویلا آخرین بار در فصل 1983-1982 در جام باشگاه‌های اروپا بازی کرده بود و بعد از آنکه نخستین حضور در رقابت‌های اروپایی را در ۱۳ سال گذشته تجربه کرد، فصل بعد در بالاترین سطح اروپا به رقابت می‌پردازد.
جستجو
آرشیو تاریخی