ماجرای جذاب صعود وایادولید به لالیگا

رونالدو نازاریو: عجله‌ای برای فروش ندارم

رقابت برای صعود به لالیگا جذابیت بالایی دارد و رئال وایادولید با دو گل در وقت‌های تلف شده نخستین صعودکننده به دسته اول لقب گرفت. در این یک سال گذشته صحبت‌های زیادی شد مبنی براینکه رونالدو نازاریو سهامدار عمده باشگاه قصد دارد سهامش را واگذار کند و حتی در چند هفته اخیر خبرهایی منتشر شد درباره اینکه با معامله‌ای به ارزش 50-30 میلیون یورو در حال انجام است و فوق ستاره برزیلی قصد فروش دارد. اما در جشن صعود، «پدیده» کمی در فروش دچار تردید شده بود. او به مارکا گفت: «حالا بیشتر می‌خواهم بمانم تا اینکه بروم به هر حال قبل از آنکه هر تصمیمی بگیرم خوب به آن فکر می‌کنم. این پروژه برایم جذابیت بالایی پیدا کرده و تصور می‌کنم می‌توانیم خیلی جلو برویم. عجله‌ای برای فروش ندارم.»
به نظر می‌رسد اختلافاتی بین او و مربی باشگاه وجود دارد. پائولو پتزولانو در اواخر فصل قبل که تیم در حال سقوط از لالیگا بود به عنوان مربی انتخاب شد و در جریان بازی یکی مانده به آخر که صعود تیم به دسته اول قطعی شد، حرف‌های جنجالی زد.
او میکروفن را دست گرفت و به حالت تمسخر از منتقدان خود گفت: «پتزولانو، استعفا، استعفا.» این کار با واکنش‌های متفاوتی از سوی هواداران مواجه شد.
اینکه برای پتزولانو، رونالدو یا وایادولید چه اتفاقی می‌افتد، روشن نیست اما وقتی به موقعیت مالی باثبات‌تری برسد می‌توانند در این مورد تصمیم بگیرند. مربی تیم کار خوبی در بازگرداندن تیم به دسته اول انجام داده اما رابطه‌اش با پایگاه هواداران کاملاً شکننده است.

جستجو
آرشیو تاریخی