شایعه‌ای که تکذیب شد

ورود افشین پیروانی به رختکن داوران

 بعد از برد پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان که به شکلی دراماتیک و با بازگشتی تاریخی رقم خورد شایعات و حواشی مختلفی آغاز شده و بعضاً در صفحات مجازی تیم رقیب پر و بال گرفته است تا به نوعی برد بزرگ پرسپولیس در این بازی زیر سؤال برود.
برخی به مسائل داوری و موضوع اخراج نشدن علی نعمتی در صحنه برخورد با جواد آقایی‌پور اشاره کرده‌اند و برخی دیگر دنبال حاشیه‌های تازه رفته‌اند. یکی از این حواشی پخش شایعه حضور افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رختکن داوران بین دو نیمه مسابقه بوده است.
واقعیت این است، افشین پیروانی بعد از تصمیم بحث‌برانگیز تیم داوری در آفساید اعلام کردن شوت عبدالکریم حسن و گرفتن کرنر از این تیم و بعد از دقایقی که تیم داوری از سوی تماشاگران و بازیکنان پرسپولیس بشدت تحت فشار قرار گرفته بود سراغ کوپال ناظمی رفت و با او درباره این تصمیم صحبت کرد که ناظمی تلاش کرد تا علت این پرچم کمکش را توضیح دهد.
با این وجود شایعه همراهی او با داوران تا رختکن آنها کاملاً و از اساس تکذیب شده است. در واقع پیروانی تنها لحظاتی کوتاه با داوران همقدم شد و اصلاً به سمت رختکن آنها نرفت. یک شاهد عینی می‌گوید: افشین پیروانی حتی بعد از گل سوم استقلال خوزستان روی نیمکت نشست و کنار خط نبود و بعد از سوت پایان هم خیلی کوتاه با داوران حرف زد. این فرد می‌گوید: پیروانی به عنوان مدیر تیم پرسپولیس هیچ وقت نزدیک اتاق داوران نمی‌شود چه قبل از بازی و چه بعد از مسابقات تیمش. او حتی لیست تیمش را از طریق مدیر رسانه‌ای برای اتاق هیأت فوتبال که مجاور اتاق داوران است، می‌فرستد تا شائبه‌ای پیش نیاید.
بدین ترتیب شایعه حضور افشین پیروانی در رختکن داوران چه بین دو نیمه و چه بعد از مسابقه کاملاً تکذیب می‌شود و از اساس دروغ است.
جستجو
آرشیو تاریخی