محسن عاشوری: دفاع تیمی و چهار نفره ناامیدکننده ظاهر شدند

این بازی درس خوبی برای پرسپولیس شد

محسن عاشوری یکی از بهترین پاسورهای تاریخ پرسپولیس در رابطه با نتیجه عجیب رخ داده مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی را کاملاً و با دقت دیدم دیداری که در آن بخش دفاعی پرسپولیس خصوصاً دفاع چهار نفره ناامید کننده ظاهر شد و دست کم گرفتن بازیکنان حریف موجب شد پرسپولیس در نیمه اول غافلگیر شود. در واقع همان اشتباهات در فاز دفاعی که چندین فرصت به حریف دادند باز هم تکرار شد تا گل‌های بدی دریافت کنیم و شانس آوردیم در نیمه دوم با اخراج بازیکن حریف و بهبود شرایط، پرسپولیس موفق به برگرداندن نتیجه شد.
هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: سر خوردن مدافع میانی پرسپولیس و پوشش ندادن درست آن مدافع موجب شد تا ما گل بخوریم. زمانی که برای جبران اقدام شد باز هم سختگیری نکردن موجب دریافت گل‌های بد دوم و سوم شد تا شرایط برای پرسپولیس سخت شود.
عاشوری تأکید کرد: اخراج بهترین بازیکن استقلال خوزستان خیلی کمک کرد و تعویض‌های خوب و بهبود شرایط موجب شد تا پرسپولیس کامبک خوبی بزند و ورق را برگردانده و صدر را پس بگیرد اما بازی مقابل استقلال خوزستان درس خوبی برای بازیکنان پرسپولیس شد تا در دو بازی آخر با تمام توان بازی کنند. در مقطعی قرار داریم که جای بازگشت و جبران وجود ندارد به همین دلیل دیگر حق اشتباه نداریم و خوش‌شانس بودیم که بهترین نتیجه را گرفتیم.
او درباره مصاحبه‌های سرمربی رقیب و اتهاماتی که به پرسپولیس وارد کرده گفت: آن شکل مصاحبه سرمربی رقیب چیز جدیدی نیست. من هم برای اوسمار توصیه خاصی ندارم چون ایشان می‌دانند رفتن به حاشیه و جواب دادن به مربی حریف جز اینکه تمرکز خودش و تیمش را بگیرد هیچ فایده‌ای برای پرسپولیس نخواهد داشت.
عاشوری از برگشت به صدر حرف زده و می‌گوید: پرسپولیس بعد از رسیدن به صدر دو فینال دیگر را پیش رو دارد و حالا همه چیز دست خودش است و دیگر نباید کاری انجام دهد که کار به اما و اگر کشیده شود. توان تیمی پرسپولیس و فرم بازی‌ و شکل تیمی‌اش از همه تیم‌های لیگ بالاتر است و تیمی نمی‌تواند با پرسپولیس برابری کند اما بخش دفاعی باید سختگیری بیشتر داشته باشند و این طور فکر کنند که مقابل بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنند. دو حریف پایانی پرسپولیس هم قطعاً بهترین و بیشترین توان خودشان را صرف کرده و با انگیزه کامل بازی خواهند کرد تا بهترین رزومه را از خود برجای بگذارند اما بازیکنان پرسپولیس با ریکاوری خیلی خوب و استراحت کامل باید همه توانشان را در آخرین بازی برای رسیدن به قهرمانی انجام دهند.

جستجو
آرشیو تاریخی