آقای رئیسی به دنبال تحول در ورزش بود

امیررضا واعظ آشتیانی
کارشناس مدیریت
حادثه‌ای که برای رئیس جمهور محترم و تیم همراه رخ داد، بسیار تلخ و دردناک برای ملت ایران بود. آقای رئیسی، فردی خدوم و پرتلاش بود که عمرش را وقف خدمت به مردم کرد و درگذشت و شهادت ایشان و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه انقلابی و دیگر چهره‌هایی که در این سانحه از بین ما رفتند، بسیار ناگوار بود. امیدواریم درجات‌شان رفیع باشد و با شهدای صدر اسلام و اولیاء‌الله محشور شوند.
این ضایعه را به پیشگاه آقا امام زمان(عج)، رهبر انقلاب و مردم شریف ایران به نوبه خودم تسلیت عرض می‌کنم. همان طور که رهبر عزیز اشاره کردند، راه خدمتگزاری همچنان پابرجاست و دولت باید تلاشش بر این باشد که راه این شهیدان را ادامه دهد. همچنین تلاش بر این باشد که کمی و کاستی به وجود نیاید و دولت برای بهتر شدن شرایط کشور گام بردارد تا بر اساس قانون، انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و رئیس‌جمهوری با چنین ویژگی‌هایی بتواند مسئولیت بپذیرد تا حال ملت و کشور را خوب کند و روح این شهیدان از خدمات‌شان شاد شود.
نکته‌ای که باید درباره آقای رئیسی باید به آن توجه داشت، این است که ایشان به این باور رسیده بودند که ورزش، ابزار مهمی است که دنیا از آن استفاده‌های زیادی می‌کند. مخصوصاً در حوزه سلامت، تندرستی و نشاط و چه بسا در حوزه‌های اقتصادی، سیاست و فرهنگی، ورزش بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد و نگاه‌شان به ورزش بسیار مثبت بود.
ایشان در دوره ریاست‌شان در دولت، اولین جلسه شورای عالی ورزش را تشکیل دادند که نشان‌دهنده اهمیت آقای رئیسی به ورزش بوده است.
البته ورزش برای اینکه یک حرکت همه جانبه داشته باشد، نیازمند مدیران و نیروهای کارآمد هستیم  چرا که نگاه مثبت یک بحث است و استفاده از نیروهای مفید و کارآمد یک بحث دیگر. در این بین، مرحوم آقای رئیسی تلاشش بر این بود که در ورزش تحول خوبی به وجود بیاید که متأسفانه عمرشان دیگر کفاف ادامه این موضوع را نداد ولی امیدواریم که ورزش کشور باز هم به سمت پیشرفت حرکت کند و موفقیت‌های ورزش در بخش‌های مختلف مدال‌آوری، فنی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر مسائل را شاهد باشیم.

جستجو
آرشیو تاریخی