مؤمنی: حضور استقلال در آسیا از برکات اقدامات شهید رئیسی است

محمد مؤمنی، پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان به ایران ورزشی گفت: «ابتدا شهادت آیت‌الله رئیسی، حسین امیرعبداللهیان، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم و مالک رحمتی را خدمت مردم ایران عزیز اسلامی تسلیت عرض می‌کنم؛ آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری بود که همواره بر ورزش اشرافی کامل داشت و جامعه ورزش می‌توانست به ایشان به‌عنوان یک یاری‌دهنده، تکیه کند.»
 مؤمنی ادامه داد: «آیت‌الله رئیسی همواره در مجاهدت و تلاش برای خدمت به مردم ایران عزیز بود و همیشه برای اینکه گره از مشکل مردم باز شود، شخصاً در کنار آنها حضور می‌یافت. او به‌واقع سید محرومان بود و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت و در همین راهِ مقدس جان‌برکف گذاشت.»
 مؤمنی با اشاره به خدمات این بزرگمرد یادآور شد: «در دوران مدیریت ایشان بر کشور، خدمات شایانی انجام شدو مردم حل شدن مشکلات کشور را کاملاً حس می‌کردند؛ این اقدامات در حوزه ورزش هم بسیار بزرگ و تأثیر‌گذار بود. ایشان به وعده واگذاری استقلال و پرسپولیس جامه عمل پوشاند و این موضوع را می‌توان نقطه عطف خدمات ایشان در ورزش، در نظر گرفت.»  پیشکسوت استقلال با اشاره به حل مشکل واگذاری این تیم افزود: «اکنون تیم استقلال می‌تواند جواز حضور در لیگ نخبگان آسیا را کسب کند که این موضوع هم به برکت خدمات شایسته آیت‌الله رئیسی است. ایشان در عرصه ورزش همواره به توسعه آن توجه ویژه داشت چرا که ورزش را عامل نشاط اجتماعی می‌دانست. او مشکل مردم را مشکل خودش می‌دانست و هنگامی که هواداران استقلال بابت حذف تیم محبوبشان از رقابت‌های آسیایی، اندوهگین شدند، تمام تلاش خود را به کار بست تا مشکلات مالکیتی این دو تیم را حل کند.»
جستجو
آرشیو تاریخی