به احترام رئیس‌جمهور ورزشگاه جدید را زودتر بنا کنیم

برزگر: آقای رئیسی شیفته خدمت بود

 محمد برزگر سرمربی تیم مقاومت بسیج با ابراز تأسف از شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان به دلیل سانحه هوایی رخ داده به ایران ورزشی گفت: این ضایعه بزرگ را خدمت تمامی مردم ایران تسلیت می‌گویم و از این اتفاق بشدت ناراحت شدم؛ اتفاق بسیار تلخی که جامعه فوتبال ایران را غمگین و مغموم و همه مردم ایران را بشدت متأثر ساخت. آقای رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان بودند؛ فردی که واقعاً برای ایران کار کردند و زحمات و خدمات فراوانی را انجام دادند و در راه آبادانی کشور عزیزمان زحمات زیادی را متحمل شدند.
سرمربی تیم مقاومت در ادامه افزود: یکی از شاخصه‌های بارز آقای رئیسی اهمیت دادن ایشان به ورزش و فوتبال کشور بود که با انتخاب آقای هاشمی وزیر محترم ورزش توسط رئیس‌جمهور منتخب، تحولی بزرگ در ورزش و فوتبال کشورمان رخ داد که نمونه‌اش بحث خصوصی‌سازی و اختصاص سهام به پیشکسوتان باشگاه‌های بزرگ بود که شرایط دو تیم پرطرفدار ایران را متحول ساخت؛ از همین رو با شهادت آقای رئیسی جامعه ورزش ایران در شوک فرو رفت. شخصیت برجسته‌ای که خودم هم یک بار در محفلی ایشان را زیارت کردم و تحت تأثیر ملاقات با ایشان و صحبت‌هایشان قرار گرفتم.
برزگر در رابطه با اقدامات دیگر شهید رئیسی نیز تأکید کرد: ایشان تأکید زیادی روی ساخت ورزشگاهی بزرگ در تهران داشتند و در این زمینه شخصاً به همراه وزیر، محل احداث ورزشگاه و سایر موارد را هم مشخص ساختند؛ پروژه‌ای که پس از شهادت آقای رئیسی و به احترام مقام شامخ شهید خدمت هم که شده، باید هر چه زودتر استارت خورده و ورزشگاهی که ایشان در تهران مدنظر گرفته بودند، ساخته شود و در اختیار ورزش و فوتبال کشورمان قرار گیرد تا یادگاری از اقدامات شهید خدمت همیشه در ذهن مردم و ورزشکاران خصوصاً فوتبالدوستان باقی بماند.
بازیکن اسبق پرسپولیس تأکید کرد: آقای رئیسی واقعاً شیفته خدمت به مردم بودند و شهید خدمت یکی از زیباترین القابی است که می‌توان برای ایشان به کار برد؛ فردی که دائماً در سفرهای استانی و مشغول خدمت به مردم ایران و پای کار بود و هر حرفی که می‌زد را عملی می‌ساخت و به معنای واقعی کلمه شیفته خدمت بود.
 
جستجو
آرشیو تاریخی