اعتراف عجیب مهابادی

پسرم را بردار، ۱۰ امتیاز بگیر

سرمربی پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز از اتفاقاتی که در فصل ۱۳۹۸-99 بر تیمش گذشت -همان سالی که مس رفسنجان به لیگ برتر آمد- صحبت کرد. داود مهابادی می‌گوید: «دو یا سه بازیکن فجر گفتند که با آنها تماس برقرار و پیشنهاد تبانی داده شده است که خودشان این مسأله را به اطلاع من رساندند. 
در نیم‌فصل اول صدرنشین بودیم، اما ناگهان دیدیم برخی بازیکنان پای خودشان را گرفته‌اند و سربازی بعضی از آنها تمام شد. این اتفاقات غیرطبیعی بود. متأسفانه نمی‌توان این اتفاقات را کتمان کرد و خیلی بد است که پای ارکان اجرایی فدراسیون به میان آمده است. 
در دهه‌های اخیر شاهد ورود افرادی هستیم که به‌نوعی «سرلیدر» هستند و اعضای باند خودشان را در تیم‌ها جابه‌جا می‌کنند. نمی‌خواهم اتفاقات آن سال را موشکافی کنم، اما همان سال بود که بازیکنان یک تیم، مقابل یک تیم در بازی‌های رفت و برگشت اعتصاب کردند یا مقابل تیمی دیگر اصلاً بازی نکردند.» 
او با اشاره به پیشنهاد یک داور این طور می‌گوید: «چند سال پیش یک داور به من گفت اگر پسرم را به‌عنوان یکی از بازیکنان زیر 23 سال تیم خودت برداری، 10 امتیاز تیم شما را تضمین می‌کنم! من هم بلافاصله این بازیکن را کنار گذاشتم.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی