آینده نامشخص بازیکن محبوب آبی‌ها

قطر یا هند؛ شاید چشمی دوباره لژیونر شود

روزبه چشمی چند ماه قبل به بهانه جوانگرایی از تیم ملی کنار گذاشته شد و مربیان تیم ملی اعتقاد داشتند که باید ترکیب تیم خود را جوان کنند و به بازیکنان میدان دهند که در جام جهانی بتوانند با انرژی بیشتری در ترکیب تیم ملی ایفای نقش کنند.
چشمی اما همچنان در استقلال یک مهره تأثیرگذار است و بی‌آنکه خللی در آمادگی‌اش ایجاد شده باشد مشغول بازی است و آثاری از خستگی در ساق‌های او دیده نمی‌شود.
با این حال ممکن است پیشنهاد‌های خارجی موجب جدایی این بازیکن از ترکیب استقلال شود و چشمی به تیم دیگری برود. چشمی از یک تیم هندی پیشنهاد دریافت کرده که گفته می‌شود در محدوده 200 هزار دلار است اما حضور در هند شاید برای روزبه چشمی چندان جذاب و مقرون به صرفه نباشد.
گفته می‌شود این بازیکن نیم نگاهی به بازگشت دوباره به قطر دارد و مدیر برنامه‌هایش در حال رایزنی با قطری‌ها است تا شاید دوباره زمینه‌ساز بازگشت او به لیگ ستارگان شود. به طور قطع چشمی یک فصل دیگر می‌تواند در هر تیمی از لیگ قطر به بازی حرفه‌ای ادامه دهد اما به هر حال همه چیز بستگی به روند مذاکرات دارد و باید دید بعد از پایان فصل جاری چشمی برای آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا در استقلال خواهد ماند و یا اینکه ترجیح می‌دهد سال‌های پایانی دوران حضور خود را در لیگ‌های کشورهای همسایه سپری کند.

جستجو
آرشیو تاریخی