عزم مسئولان برای رسیدگی به فساد این‌بار جدی است

فریبا: یک امتیاز حاشیه امنیت ندارد

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار
 
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال به رغم کار سخت آبی‌پوشان مقابل نساجی، نکونام را برنده دوئل با ساکت الهامی می‌داند. او برخلاف عده‌ای از کارشناسان به خط دفاعی استقلال نمره قبولی می‌دهد و معتقد است آبی‌ها با همین فرمان قهرمان لیگ خواهند شد.
 فریبا درباره میزان شانس قهرمانی استقلال در این فصل می‌گوید: «بازی‌های لیگ برتر از هفته بیستم برای همه تیم‌ها حساس می‌شود. 3بازی سخت مخصوصاً مقابل نساجی داریم. شاگردان الهامی با برد مقابل استقلال خوزستان کار خود را برای بقا در لیگ برتر محکم کردند و حالا مقابل استقلال به دنبال امتیاز هستند تا خیال‌شان را راحت‌تر کنند. یک امتیاز بیشتر استقلال نسبت به پرسپولیس حاشیه امنیت خوبی ایجاد نمی‌کند اما این هفته شرایطمان با رسیدن چشمی، حردانی و سهرابیان بهتر است و فقط یامگا را نداریم. بنابراین فکر می‌کنم با یک استراتژی مناسب می‌توانیم 3 بازی آخر را ببریم و قهرمان شویم.»
او معتقد است به رغم کار سخت استقلال مقابل نساجی، شاگردان نکونام 3 امتیاز بازی را دشت می‌کنند: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، نساجی در 5 بازی اخیر خود 4 برد داشته و فقط مقابل پرسپولیس باخته است. تیم‌های ساکت الهامی تاکتیک‌پذیر بوده‌اند و او به خوبی رقبا را آنالیز می‌کند. الهامی اشراف خوبی به تیم نکونام دارد ولی ما هم استقلال هستیم و فکر می‌کنم با 3 امتیاز از وطنی برمی‌گردیم.»
 پیشکسوت استقلال برخلاف عده‌ای عملکرد خط دفاع تیم محبوبش را خوب می‌داند: «خط دفاعی استقلال اتفاقاً ثبات داشته است و در بازی با ذوب‌آهن روی یک اشتباه متزلزل شد. استقلال تا به اینجای کار دومین خط دفاعی برتر لیگ را داشته است، آمار که دروغ نمی‌گوید. بنابراین در خط دفاعی استقلال ثبات وجود داشته است و دومین خط دفاعی کم‌اشتباه لیگ تا به اینجای کار است.»
فریبا همچنین از مسئولان تقاضا دارد این بار در حق عاملان فساد در فوتبال ایران مسامحه نکنند: «از قبیل پرونده فساد در کرمان قبلاً هم داشته‌ایم. سال‌ها است که تقاضا داریم وزارت ورزش در این زمینه ورود کند. شک ندارم که چنین اتفاقاتی به خصوص در بحث داوری رخ داده است. حالا خوشحالم که رسیدگی به این پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفته است، به نظر می‌رسد این دفعه عزم مسئولان برای چیدن ریشه‌های فساد جدی‌تر است و امیدوارم پایان ماجرا خوش باشد. از مسئولان تقاضا دارم این بار مسامحه نکنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی