هفته 31 لیگ آزادگان

جدال کاندیداهای سقوط با تیم‌های کم‌انگیزه


 
پنج بازی از هفته سی و یکم لیگ آزادگان امروز در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های در حال سقوط بازی‌های حساسی را پیش رو دارند. 
تیم داماش گیلان میزبان مس سونگون خواهد بود. رشتی‌ها برای بقا باید میهمان‌شان را در ورزشگاه عضدی رشت شکست دهند. آنها امیدوارند که سکوهای خالی را در این ورزشگاه شاهد نباشند. سه امتیاز این بازی برای‌شان بسیار سرنوشت‌ساز است.
تیم انتهای جدولی خوشه طلایی اگر در بازی امروز مقابل پارس جنوبی سه امتیاز را از دست بدهد، سقوطش تا حدود زیادی قطعی می‌شود.
 حریف آنها انگیزه زیادی ندارد چرا که آنها نه شانس صعود دارند نه خطری تهدیدشان می‌کند. اما شاید در میان تیم‌های انتهای جدول سخت‌ترین بازی را شاهین بندر عامری دارد.
 آنها میزبان مدعی اصلی قهرمانی یعنی خیبر خرم‌آباد هستند. شاگردان رضا مهاجری با توجه به بازی هفته آینده فجر با چادرملو، در صورت پیروزی در این بازی خیال‌شان بابت صعود راحت می‌شود. 
سه امتیاز این بازی آنها را به صدر برمی‌گرداند، البته به همان اندازه هم کسب امتیاز برای میزبان اهمیت دارد.
تیم نفت مسجدسلیمان که به خاطر از دست دادن امتیازهای حساس در بازی‌های گذشته شانسی برای صعود ندارد، انگیزه زیادی هم نخواهد داشت. 
جالب اینکه همین شرایط را هم میزبان یعنی نفت و گاز گچساران دارد.
اما شهرداری آستارا هنوز خیالش از بقا راحت نیست. آنها باید سه امتیاز را در خانه نگه دارند که خیال‌شان تا حدود زیادی راحت شود. حریف آنها آریو اسلامشهر است؛ تیمی که در میانه جدول خطری تهدیدش نمی‌کند.
 
داماش گیلان - مس سونگون
شهرداری آستارا - آریو اسلامشهر
خوشه طلایی -پارس جنوبی جم
نفت و گاز گچساران - نفت مسجدسلیمان
شاهین بندرعامری - خیبر خرم‌آباد

جستجو
آرشیو تاریخی