مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی

جدال سخت در اصفهان

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در حالی امروز پیگیری می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال جایی در جمع هشت تیم ندارند. تراکتور پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن از مس رفسنجان و شاگردان محرم نویدکیا پذیرایی می‌کند. آنها با شکست پیکان به این مرحله رسیده‌اند.
 قطعاً برای دو تیم بازی سختی خواهد بود.
چادرملو تنها تیم لیگ یک مرحله یک‌چهارم پس از دو پیروزی خارج از خانه این مرتبه میزبان آلومینوم اراک است. تیم میهمان در بازی قبلی، پرسپولیس را در یک بازی عجیب و در ضربات پنالتی شکست داد. شاگردان مجتبی حسینی نشان دادند که جام حذفی را بسیار جدی گرفته‌اند. 
چادرملو در صورت پیروزی به عنوان تیم شگفتی‌ساز به مرحله 
نیمه نهایی می‌رسد.
گل‌گهر سیرجان که در لیگ برتر شانس زیادی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول ندارد، بعد از پیروزی 3-0 مقابل فجرسپاسی میزبان تیم متحول شده هوادار خواهد بود. شاگردان مسعود شجاعی از روزی که هدایت این تیم را برعهده گرفته فوتبال متفاوتی را از آنها شاهد بودیم. 
جدال آنها می‌تواند یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های این مرحله باشد.
اما شاید حساس‌ترین بازی امروز را دو تیم سپاهان و ملوان برگزار کنند.
 اصفهانی‌ها که شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارند همه تمرکزشان را به جام حذفی معطوف کرده‌اند. ژوزه مورایس فقط در صورتی همکاری‌اش با طلایی‌پوشان ادامه پیدا می‌کند که قهرمانی جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد. 
از آن طرف ملوان با مهدی تارتار هم به عنوان شگفتی‌ساز لیگ کارش را پیش می‌برد و آنها خیلی دوست دارند که همین روند را هم در جام حذفی ادامه دهند.
 
تراکتور ........ مس رفسنجان 19:00
سپاهان ..................ملوان19:30
گل‌گهر....................هوادار19:00
چادرملو....... آلومینیوم اراک18:15

جستجو
آرشیو تاریخی